Årets spill 2008

Beste spill 2008

  • Bangai-O Spirits

    Stemmer: 2 3,8%
  • Bionic Commando Rearmed

    Stemmer: 2 3,8%
  • Dead Space

    Stemmer: 2 3,8%
  • Dragon Quest IV

    Stemmer: 1 1,9%
  • Fallout 3

    Stemmer: 17 32,7%
  • FIFA 09

    Stemmer: 2 3,8%
  • Gears of War 2

    Stemmer: 4 7,7%
  • Grand Theft Auto IV

    Stemmer: 11 21,2%
  • LittleBigPlanet

    Stemmer: 3 5,8%
  • Metal Gear Solid 4

    Stemmer: 3 5,8%
  • Zack & Wiki

    Stemmer: 1 1,9%
  • Ingen av dem/vet ikke

    Stemmer: 4 7,7%

  • Totalt antall stemmer
    52
  • Avstemningen er stengt .

Aslak

Humanoïde, incognito
#22
Jeg stemte på fifa fordi jeg ikke har spilt noen av disse spilla.
Edit. Annet enn Krigsgir og det synes jeg ikke virka noe særlig
 
#23
Fifa gir meg lyst starte holocaust over EA sports, men merkverdig nok er det kun når man taper. Siden da byr spillet på en ekstra dimensjon av irritasjonsmomenter. Dommern i spillet kan forresten suge en jødesnabb.

Fallout 3 over hele linja.
 
#24
Jøde bør ikke være et skjellsord, i hvert fall ikke i disse tider. Jeg synes du kunne hatt respekt nok for konflikten der nede til å istedet oppfordre spillet til å suge negersnabb.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#26
Hei igjen.
Denne er fette vanskelig, men brekker det ned til LBP eller Fallout 3. Må jeg svare en, som jeg naturlig nok må, blir det Fallout 3! Først og fremst et fantastisk spill med vakker grafikk og overbevisende stemmeskuespill, og tar plassen over LBP etter hvor mange timer jeg har lagt i det hittil (mange, har bare spilt dette de siste 3 ukene), selv om jeg ser for meg å dra frem sistnevnte oftere om et halvt år.
Fallout 3 gjorde så mye riktig som tv-spill at haka mi joinet pikken min nede ved knærne, det skapte en atmosfære og stemning som gjorde det vanskelig å legge ifra seg, og jeg tok meg selv i å bruke hurtigreise muligheten sjeldnere enn jeg skulle trodd. Questene er interessante nok, mange av NPCene troverdige, og følelsen av at jeg med de valgene jeg gjør former verden rundt meg er tilfredsstillende. Har pushet Fallout 3 hardcore i sjappa siden jeg innså geniet, med gode tilbakemeldinger, et gigantisk spill på de fleste måter, og en av de få essensielle titlene fra 2008.