Årets spill 2009

Årets spill 2009

• Totalt antall stemmer
    36

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi lider ingen nød, 2009 ga oss som er glad i gode spill et fint utvalg å leke med. Men hvilket er aller bestest?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Demon's Souls seff.

Jante

privileged CIS shitlord
Get in the tent, woman!

Dragon Age er det i hvert fall ikke; Bioware er i sitt vanlige inkonsekvente hjørne. Batman er jeg heller ikke kjempebegeistret for av det jeg har sett; et helt OK spill som så langt jeg har spilt stort sett reduserer mye av sitt potensiale til dølle en-to-kombinasjoner og visirer.

Min stemme går til Demon's Souls til tross for at jeg ikke har spilt det nok; et trollbindende spill jeg gleder meg til å plukke mer på. En god nummer to til Uncharted 2, som til tross for å være et tidvis svimeslått videospill er et storslagent eventyr, og hvis dialog og stemmearbeid setter de fleste andre i skyggen. Vel verdt å prøve hvis du ikke spiller videospillene for å utforske spillsystemer, men for å flykte til en verden hvor du er helten.

Som alltid er det masse bra som ikke kan velges her; Flower er vel en god kandidat til årets spill 2009, samme gjelder Plants vs. Zombies, Street Fighter IV og Trials HD.

Kilik

Lokal moderator
Uncharted 2.
Det gjør egentlig ikke så mye nytt, de fleste idéer føles "stjålet" fra tidligere spill, men totalpakken er upåklagelig. Spillet lykkes på alle punkter.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er akkurat det, det er så glattpolert. Det mangler liksom litt "brodd".

Ellers er jeg enig med oerhört at det er litt stusselige alternativer, men man kan jo bare skylde på seg selv som ikke gadd nominere noe. SFIV er nok game of 2009 for min del.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay da tenker jeg vi stenger denne tråden og gratulerer Demon's Souls med seieren hurra!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Har ikke spilt Demon´s Soul, Batman har for få stemmer så da blir det Uncharted!

<Nilo> Justin, ÅRETS BESTE SPILL, veit hvilken det er?
* @Nabbe (~Nabbz@ti0071a380-dhcp0375.bb.online.no) has left #sexbomb
<JustinC> Tekken 6 vel
THEY WERE ALL LIES YOU BASTARD! LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle dere som lot være å stemme på Demon's Souls for at det ikke skulle bli alt for pinlig for de andre spillene kan stemme nå, synes jeg.

YETI! DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ.......øøøølå?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg lot være å stemme på Demon's Souls fordi Lukte-Maria ikke har opplevd så mye enda. Stod åpent i påvente av at hun skulle få oppleve mer, men når du begynte å rasle med opptellings-sabelen, stemte jeg Uncharted 2. Sånn er det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bawww