Årets spill 2011

Årets beste spill 2011

• The Elder Scrolls: Skyrim

Stemmer: 12 30,0%
  • Dark Souls

Stemmer: 13 32,5%
  • Zelda: Skyward Sword

Stemmer: 2 5,0%
  • Batman: Arkham City

Stemmer: 4 10,0%
  • Tiny Wings

Stemmer: 1 2,5%
  • Portal 2

Stemmer: 7 17,5%
  • Aliens : Infestation

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    40

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaja dere, må beklage for at det har gått litt tid før vi får avsluttet spilkategoriene men skylder på Mass Effect 3, men nå er det klart for siste sjanger, sjefskategorien hvor vi kårer fjorårets beste spill. Så kjære kolleger, her er deres nominerte:

The Elder Scrolls: Skyrim

Dark Souls

Zelda: Skyward Sword

Batman: Arkham City

Tiny Wings

Portal 2

Aliens : Infestation

Resten er opp til dere, vi avslutter spillkategoriene ved å avgjøre hvilken tittel som får smykke seg med å være Spillegals favoritt i året som gikk, kan avsløre mange av flere av titelene ble nominert mange ganger så kanskje det blir ett tett løp? La oss finne det ut!

demake

Seksuelt godteri
Trudde det skulle bli så lett å stemme Dark Souls. Men jeg er jævla flink å tilgi feil og tenker på alle de fine øyeblikkene jeg har hatt på min vandring rundt i Skyrim. Dark Souls har et overlegent kampsystem og er utfordrende og helt fantastisk. Men noen ganger er det deilig å rusle rundt i skævven uten å bekymre seg for at det står noen som oneshotter deg bak en furu.

Jeg må sove på denne.

Dark Souls eide, Skyrim spiller jeg nå og det er veldig, veldig bra. Allikevel var det noe spesielt med Skyward Sword, spillet gjorde såpass mye bra (motion kontrollen var særdeles utmerket) at jeg klarer å overse de ganske gigantiske feiltrinnene som går i igjen i Zelda serien.

Portal 2. Hadde Stephen Merchant hatt voiceovers i noen av de andre spilla. Nei fuck it, Portal 2 ville fortsatt vært fuckings best.

Bare spilt Tiny Wings og Portal 2. Hatt det mest gøy med Tiny Wings. So shoot me.

Lodin

Der Waaaah
Valget står mellom drageskriking og fladdermøssmenner så da går valget til... The Drageskrike Scrolls 5: Skyrimmin' ain't easy.

demake

Seksuelt godteri
Sov på det. Ble Dark Souls ja.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg stemte Batman Arkham City så raskt jeg kunne, fordi det er årets spill hvert år frem til neste Batman-spill av Rocksteady er ute.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, hvis du tar feil så stemmer jo det. Dark Souls vettu.

Hekseren 2, Dark Souls, Portal 2 og Zelda er de beste spillene fra 2011. Og Fifa 12, da, men det er ikke lov å nevne her.

Stemte Zelda.

Jeg kan forstå at folk koste seg med Skyrim, gjør det jo sjøl nå og da, men til alle dere som stemte det som årets beste i et år vi fikk spill som Dark Souls, Skyward Sword, Portal 2 og The Witcher 2...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Portal 2 og Zelda var bæsj, Batman var skikkelig bra, men Batman ble utsatt i en måned mens jeg spilte Skyrim. Så det blir Skyrim.

Drauden

SGs kollektive lillebror
(Ikke jeg heller, men Portal 2 er virkelig ikke bæsj)

Kanskje du og jeg skal ta en gjennomgang i påska da.

Synes Batman var en nedtur etter Arkham Asylum. Strukturen gjorde at blandingen av combat, stealth og utforskning nå føltes rotete og ufokusert, der Arkham Asylum var utrolig godt pacet. Historien og stilen var alt jeg ikke likte med AA ganger to og der AA føltes relativt friskt og anderledes hadde dette allerede en sterk whiff av sett-det-før. Fortsatt bra, men ingen GOTY.