Årets spill 2011

Årets beste spill 2011

• The Elder Scrolls: Skyrim

Stemmer: 12 30,0%
  • Dark Souls

Stemmer: 13 32,5%
  • Zelda: Skyward Sword

Stemmer: 2 5,0%
  • Batman: Arkham City

Stemmer: 4 10,0%
  • Tiny Wings

Stemmer: 1 2,5%
  • Portal 2

Stemmer: 7 17,5%
  • Aliens : Infestation

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    40
Synes Batman var en nedtur etter Arkham Asylum. Strukturen gjorde at blandingen av combat, stealth og utforskning nå føltes rotete og ufokusert, der Arkham Asylum var utrolig godt pacet. Historien og stilen var alt jeg ikke likte med AA ganger to og der AA føltes relativt friskt og anderledes hadde dette allerede en sterk whiff av sett-det-før. Fortsatt bra, men ingen GOTY.
100% enig. Vil også legge til at det rett og slett var for mye å gjøre/for mange villains. Desverre ble det rotete og overveldende.

Drauden

SGs kollektive lillebror
nei dere har alle feil og håll seft og nei NEI dumminger. Batman er best ingen protest, den som er imot er en idiot.

På en seriøs tone så ser jeg problemene dere nevner. Arkham City er ikke like bra pacet som Asylum og historien er litt mer "hvordan skal vi presse inn enda en skurk her?" enn nødvendig, men ellers så synes jeg spillet er så jævlig gjennomført Batmansk og finpolert til de grader at jeg forelsker meg på nytt hver gang jeg ser noen spille det/hører musikken/tenker på det.
Jeg har dessuten bare en annen skikkelig kandidat og det er Skyrim, men det har jeg ikke spilt nok fordi jeg gikk fort lei. :(

CyberK

Finner ikke på noe.
Enig med: Drauden.

Elsker den spillen, av alle de andre har jeg faktisk bare spilt Portal 2. Portal 2 var knallgøy såklart, men BATMAN.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Arkham City var, for meg, spillet hvor et halvveis ålreit konsept (Arkham Asylum) klappa fullstendig sammen. Hjernedødt kampsystem, passe ålreit stealth, og en setting jeg ikke makter å bry meg om.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har hatt Portal 2 siden i sommer men ikke
spilt det ennå
årest spill for meg er Skyrim selv om jeg spiller det på ~:* playstation 3 *:~

Portal 2. Skyward sword brukte jeg 4 måneder på, og det var ikke bare fordi jeg hadde lite tid til overs for tvspill. Batman ligger enda i backloggen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi går for to år på rad, med andre ord.