Åssen spill fra Eidos skal jeg spille?

Lodin

Der Waaaah
Siden jeg kjeda meg og det er absolutt nada å plukke opp framover (med mindre man har PS3) brukte jeg akkurat 520 spenn på Steam. Høres kanskje litt drøyt ut, men for den prisen fikk jeg:
Deus Ex samt Project Snowblind (synd jeg allerede har de)
Alle Commandos spilla, også det i 3D
3 av Hitman spilla (ikke Contracts, men det er og det verste i serien)
Tomb Raider Anniversary og Legends
Thief 3
Kane and Lynch
Just Cause
Rogue Trooper
Battlestations: Midway
Conflict: No Ops For You
Infernal

20 spill totalt det og akkurat nå legger jeg inn Hitman: Blood Money, men hva skal jeg teste etter det? Deus Exene og Thi3f er opplagte valg, men de har jeg allerede runna vel mange ganger.
Er de nye Tomb Raiderne no tess? Hva med Rogue Trooper? Tegneserien eide når jeg var liten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Just Cause. Se hvor fantastiske glitcher du kan få til i det spillet, min foreløpige rekord er da jeg glitcha meg til 110 Gamerscore på 360-en min ved at kisen min falt gjennom en båt han sto på, videre gjennom vannet og havbunnen, og ned i et lilla helvete hvor alt gikk i 2fps og en serie Achievements låste seg opp. Sånn seriøst så er det en helt streit GTA-klone med noen få gode ideer. Pluss at man kan grapple seg fast i biler, åpne fallskjermen, paraglide rundt etter bilen, sikte seg inn på et biltak, hoppe ned på det, kapre bilen fra taket osv. Mye moro.

D

Doctor Downs

Gjest
Tomb Raider: Legend skal vel være ganske bra? Spilte demoen på 360 og det føltes friskt nok ut til at det frista å kjøpe. Klar forbedring over Revelations og de andre som kom etter det, særlig det hvor man måtte finne ting å løfte så man ble sterk nok til å åpne dører.

Lodin

Der Waaaah
Gikk for Rogue Trooper siden det har fått bra anmeldelser fra de som betyr noe. Uansett slenger jeg Legend på todo lista, mens Just Cause enda ikke er så aktuelt. Spilte det litt når det kom og det var artig, men jeg er ganske utbrent på sandkasser etter rundt 200 timer med GTAIV. :edderkopp:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Hitman: Blood money

Det førte Hitman tilbake på rett spor. Det bør spilles hvis du ikke allerede har spilt det.

Nå som du har betalt for Deus Ex enda en gang har du en god grunn til å peise gjennom det en gang til? Faen, nå må jeg leite frem spillet selv.