Ø: GTA:SA

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Emne sier det meste. Er det noen som har en GTA:SA eksemplar til salg? Skal være pal. Gjerne angi prisen selv :p
 
#2
Opprinnelig skrevet av Hayaka@03.11.2004, 16.28
Emne sier det meste. Er det noen som har en GTA:SA eksemplar til salg? Skal være pal. Gjerne angi prisen selv :p
129339​
Er du klar over hva du egentlig spør om?
GTA SA er et splitter nytt spill.Tror neppe du får tak i det.Med mindre det er noen foreldre som vil kvitte seg med det da...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Selvsagt.

Min første tanke er likevel: Hvis det finnes ett eneste spill der ute som faktisk er verdt alle de seks hundre kronene, er det kanskje Grand Theft Auto? Og er det ikke mer morsomt å spille det nå som det er nytt? Jeg løp i hvert fall til butikken og smalt pengene i bordet (eller dro et plastikkort gjennom en leser, det går vel mye ut på det samme).
 
#5
Vel var ikke ute etter hvor mye de seks hundre kronene verdt her, men heller spurte om noen andre som solgte det...
 
#8
Men der er det jævlig strengt. I alle fall på elkjøp i Ålesund.

Ein som var eit år yngre enn meg fekk kjøpe, og han måtte kjøpe 3 eksemplarer fordi vi andre ikkje fekk kjøpe.
 
Y

Yeah

Gjest
#9
Har ett som jeg kan selge jeg. men jeg må ha samme prisen som de selger for på cdon, eller så sender jeg det i retur.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Her i byen ble det utsolgt overalt på tre dager. Spiderman fikk inn nytt lager på mandag og det var da jeg kjøpte mitt. Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte det på utgivelsesdatoen sånn som alle andre i klassen var at jeg ikke hadde noen PS2 da. Forsikringsoppgjøret kom og jeg kjøpte meg en snasen PS Two, som forøverig kom inn i livet mitt (rommet mitt) samme dag som en 32" Widescreen-TV. Jeg har feber og kan ikke dra på skolen denne uka.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.