T Thomas Medlem 10 Aug 2004 #1 10 Aug 2004 #1 Noen som har noen simpsons/futurama DVD`er som dere vil selge?? Jeg vil helst kjøpe men jeg kan bytte hvis jeg har noe dere har lyst på...
Noen som har noen simpsons/futurama DVD`er som dere vil selge?? Jeg vil helst kjøpe men jeg kan bytte hvis jeg har noe dere har lyst på...
D Deleted member 91 Gjest 10 Aug 2004 #2 10 Aug 2004 #2 Jeg har alle Futurama-sesongene (fire stykker, med andre ord). Jeg er ikke veldig interessert i salg. Kanskje du har noen Xbox-spill?
Jeg har alle Futurama-sesongene (fire stykker, med andre ord). Jeg er ikke veldig interessert i salg. Kanskje du har noen Xbox-spill?
P Paynie Medlem 10 Aug 2004 #6 10 Aug 2004 #6 Jeg har Futurama Sesong 2. Discene helt fine, coveret er muligens hærpet. Men jeg vet ikke helt, kommer ann på hvordan du åpner det. Men det går helt fint. Intrisert?
Jeg har Futurama Sesong 2. Discene helt fine, coveret er muligens hærpet. Men jeg vet ikke helt, kommer ann på hvordan du åpner det. Men det går helt fint. Intrisert?
P Paynie Medlem 10 Aug 2004 #10 10 Aug 2004 #10 For 100 kroner kan du få plastikken på coveret. PS2 spill a?