Ø: Wavebird og minnekort (GC)

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Redigert: Er nå på utkikk etter en Wavebird-stikke i god stand, og et offisielt minnekort som jeg kan lagre minner på.

Har følgende å bytte i:

Bully
Dead Rising
MotoGP (PSP)

Har litt annet snop også, bare å spørre.

Jeg kan bytte Twin Snakes mot Table Tennis, men har ingen ekstra kontroll jeg vil bli kvitt..

Edit:
Kan egentlig bytte i Død Ereksjon (Ser det er in med dårlige spilloversettelser her på forumet så hvorfor ikke) også hvis dette er mer interessant å bli kvitt

D

Deleted member 91

Gjest
Mja, Table Tennis hadde nesten vært å foretrekke for min del (ettersom jeg ennå ikke vil innse nederlag og si meg ferdig med DR; har nesten ikke gjort en dritt i det), men siden jeg er en ordentlig jævel er det liksom ikke nok. Derfor spør jeg om du ikke tilfeldigvis har et bittelite GC-minnekort også? :$

SITAT(Nicholas @ 08.12.06, 18.37) 40444
Mja, Table Tennis hadde nesten vært å foretrekke for min del (ettersom jeg ennå ikke vil innse nederlag og si meg ferdig med DR; har nesten ikke gjort en dritt i det), men siden jeg er en ordentlig jævel er det liksom ikke nok. Derfor spør jeg om du ikke tilfeldigvis har et bittelite GC-minnekort også? :$
[/b]
Har desverre ikke no minnekort jeg ikke bruker.

Edit: Ikke nok? Table Tennis er ikke akkurat den største tittelen som har kommet da, ekstra billig var den og! MGS er tross alt en klassiker ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Har fått skaffet meg Twin Snakes (og en standard stikke) nå, så da er det bare Wavebird og et minnekort (gjerne med litt størrelse på) igjen. :) Har forøvrig ingenting til PC eller GC å bytte bort. Fortsatt Bully her, da. :p