Ødelagt Xbox 360 gis bort, deal of the century

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, min gode gamle Xbox 360 la inn årene sist uke og jeg har tenkt å belønne lang og tro tjeneste med å kjøre jævelen på dynga. Likevel kan det jo hende at noen sitter og venter spent på at en gammal Xbox 360 (av typen Premium, dvs. blant de første som ble solgt her til lands) skal gis bort, så hvis du vil ha en ødelagt Xbox 360 gratis (pluss porto) så er det bare å si fra. Grunnen til at den er ødelagt er den gode gamle røde ringen, som betyr at kjøleren har løsna fra prosessoren/GPU-en (eller noe sånt). Det du får med er selve Xbox-en, en 20GB harddisk og en strømforsyning. Og, siden jeg er ekstra grei, får du med noen eksklusive Viva Piñata-klistremerker som sitter på, og en Viva Piñata-faceplate (dvs. jeg gidder ikke fjerne dem).

Løp og... kjøp.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hmm.. Dette kunne jo vært no morsom fikling. Kanskje det går an å fikse den sjæl? Hvor mye koster det å sende den tror du?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du vil ikke betale for å få tilsendt fire kilo spesialavfall? Jeg må si jeg er ganske sjokkert.

Hvis noen vil ha den, si fra innen i morra kveld ellers går den til våre venner på Lefdal som sikkert blir overlykkelige for å ta imot den.

Det du gjør er å la være å ta med strømforsyninga når du leverer den. Finn på no piss om at ungen ikke kunne ha xbox lenger fordi han ble sint på tvspill, men at den selvfølgelig fortsatt funker og at du tenkte gutta på lefdal fortjener en konsoll, strøm klarer de sikkert å ordne selv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjapper som selger elektronisk utstyr er lovpålagt å ta imot kasserte eksemplarer av nevnte varer, bare så det er sagt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg for min del sliter med å skjønne hva det egentlig var Eivind ville frem til.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det var det samme jeg tenkte. Kanskje som en slags Practical Joke ™ så en av folka bare, ålø, og tar den med hjem for så å finne ut at den er ødelagt. Siden det tross alt er "konkurrenten" til Eivinnnnn.