ØK: HD-DVD-filmer

#1
Det meste er av interesse. Regner ikke med at folk forventer høye priser. Mange forhandlere dumper filmene nå, og det er ikke så vanskelig å finne til under 100-lappen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Å begynne en handel med "jeg kommer ikke til å betale deg noe særlig, men helst selg meg alt dere har" er aldri en god taktikk for å komme på talefot med selgere. Just sayin'.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Det er bare holdningen man fremviser.

Jeg sier bare at jeg ikke ville solgt til noen som begynner handelsforslaget med en setning som i praksis sier "her har du ingenting å tjene".


Er du interessert i å få så mange handler som mulig, så nevner man ikke prisforslag før man har vekket interesse hos selger. Men, men, er ikke så seriøst, var bare ment som tips. :p
 
#5
Det er bare holdningen man fremviser.

Jeg sier bare at jeg ikke ville solgt til noen som begynner handelsforslaget med en setning som i praksis sier "her har du ingenting å tjene".


Er du interessert i å få så mange handler som mulig, så nevner man ikke prisforslag før man har vekket interesse hos selger. Men, men, er ikke så seriøst, var bare ment som tips. :p
Dude, no offence taken :p Er bare det at jeg er lei av å starte tråder (gjelder andre forum) der folk kommer med useriøse forslag. Like greit å luke vekk slikt rask med en gang..
 
#6
Zailor.no har alle HD-DVD til 89,- så jeg. Da får du det egentlig ikke enklere :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Tenker man å få kjøpt HD-DVD-er til gi-bort-pris for å kunne selge dem dyrere et annet sted? Må bare opplyse om at kjøp/salg/bytte-delforumet vårt hovedsaklig er for private handler mellom medlemmer som bidrar på resten av forumet, og ikke for at noen skal registrere seg utelukkende for å selge unna noe de "sitter på" (som PSP-spillene i det andre emnet) eller å kjøpe opp mange eksemplarer av noe til lav pris.
 
#9
Uhm.. Javel..? Jeg kjøpte meg nettopp en HD DVD-addon til 360 på QXL til 400 kroner og nå vil jeg ha filmer, noe rart med det? Og ang. det du sier om registreringen min her på forumet. Jeg kan opplyse deg om at jeg er tidligere Simpson_Fan, men at jeg aldri fikk svar på forsespørselen min om hjelp til å få logget meg inn med det gamle brukernavnet mitt, derfor lagde jeg meg en ny profil.

Ifht. PSP-spillsalget mitt tror jeg du har misforstått litt.. Jeg har samlet spill i en årrekke, har kjøpt utallige spill bundles. Jeg sitter derfor igjen med en bråte dubletter, derav endel forseglede.

DU må gjerne tro hva du vil, men jeg har ikke som hensikt å lure penger ut av folk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#10
Jeg må bare beklage hvis det var jeg som startet denne messen. Jeg synes det er greit å være ærlig på hvilken pris man vil gi. Og det er en kjent sak at HD-DVD er på vei ut av markedet = billig pris.
 
#11
Vel, jeg legger iallefall kke skylden på deg :p At folk sier sin mening er 100 % fair and square! Det å hinte til at jeg er ute etter å kjøpe billige HD DVD-er for å selge de for fortjeneste derimot, er på grensen til latterlig..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#12
Jeg kan opplyse deg om at jeg er tidligere Simpson_Fan, men at jeg aldri fikk svar på forsespørselen min om hjelp til å få logget meg inn med det gamle brukernavnet mitt, derfor lagde jeg meg en ny profil.
I så fall beklager jeg. Jeg så et nytt brukernavn, to emner som kunne minne om forsøk på å gjøre en business ut av kjøp og salg som de eneste to emnene du hadde laget, og formuleringen "å sitte på endel PSP-spill". Da ble jeg mistenksom. Men hvis du er kjent på forumet fra før, er det naturligvis helt uproblematisk. Det er de som bare bruker SG til å lure folk til å selge ting billig/prøver å selge folk ting for mer enn de er verdt (som vi har hatt noen av, og som er omtrent like usympatisk hver gang) vi ikke vil ha. Unnskyld.
 
#13
Og for ikke å glemme folk som lurer andre til å kjøpe ting som ikke fungerer til det man spør om.. :logik:

Apologize taken :) Setter pris på om vi kommer tilbake til topic nå..