ØK: RPG (og enkelte andre spill) til alle konsoller

#1
Er ute etter det meste som er utgitt av RPG til PS1 og PS2.
Er utelukkende ute etter 1.-utgaver, altså ikke noe Platinum, Greatest Hits el.l. NTSC U/C- og NTSC-J-eksklusive spill er også interessant. Spillene må være komplette og i fin stand. Nevn i posten din hvilke spill du selv er ute etter, så kanskje vi kan få til et bytte.

PS1:
Castlevania: Symphony of the Night
Chrono Cross (NTSC)
Final Fantasy Anthology
Final Fantasy VI
Final Fantasy Tactics (NTSC)
Harvest Moon
Klonoa: Door to Phantomile
Rapid Reload
Suikoden
Suikoden II

(Går utifra at responsen på overnevnte spill ikke kommer til å være så altfor høy, men det skader jo ikke å prøve..)

PSP:
Crisis Core: Final Fantasy VII
Final Fantasy
Final Fantasy II
Final Fantasy Tactics: The War of the Lions

Gamecube:
Baten Kaitos

Gameboy Advance
Final Fantasy IV Advance
Final Fantasy V Advance
Final Fantasy VI Advance
Final Fantasy Tactics

Nintendo DS
Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates
Final Fantasy III
Final Fantasy XII: Revenant Wings

Kommer til å oppdatere etter hvert.
 
#2
Har Final Fantasy Chronicles (NTSC-U/C) og Final Fantasy Anthology (NTSC-U/C) på PS1 - original release. Hvis du skulle ombestemme deg har jeg også Final Fantasy Tactics (NTSC-U/C) som greatest hits.

De to førstnevnte er ikke de samme som europeisk utgave, men de dekker noenlunde samme behov.

Final Fantasy Chronicles inneholder: Final Fantasy IV og Chrono Trigger
Final Fantasy Anthology inneholder: Final Fantasy V og VI

Har også Final Fantasy VI (PAL).

Gi bud, om noe av dette er av interesse.
 
#4
Er det ikke litt pussig å sette opp et ønskes kjøpt emne når du ikke har noe særlig med gryn? :p

Uansett, har du noen PSP eller PS3 spill? Eller for å tøye det litt... noen originale Amiga spill? :D
 
#5
Jo, tenkte på det rett etter at jeg postet, at det heller burde stått ØB eller noe :p Har ingen PSP-spill til bytte utover de forseglede jeg har postet en tråd om, PS3 har jeg ikke anskaffet meg enda ;) Skal se over hva jeg har av Amiga-spill. Er isåfall kun et fåtall spill og bare 1 eller 2 med originalesken.
 
#7
300 inkl. porto. Det er ikke Greatest Hits utgaven, og standen er fin-fin.