ØK: Slike plater med musikkspor

#1
Ønsker diverse CD-er med følgende artister/band:

Arctic Monkeys
Audioslave
Blockhead
Bloc Party
Coldplay
Deftones
Fatboy Slim
Foo Fighters
Klaxons
Mew
Muse
Placebo
Ralph Myerz & the Jack Herrend Band
Red Hot Chili Peppers
Scouting for Girls
Spoon
The Clash
The Cure
The Hellacopters
The Hives
The Killers
The Wombats
Weezer

Got sum?
 
#2
Siden jeg egentlig ikke har rørt noen av cd platene mine siden mp3 ble oppfunnet (overdrivelse) så kanskje jeg kan selge videre til noen som kan få stor glede av de.

Jeg har ca alle skivene til deftones, strøkne.
Også en fancy som heter rarieties and b sides.
Ellers har jeg en del foo fighters, derav den one by one skiva i rød spesial version med ekstra disk der konserten i oslo fra 2003(der du fint kan høre meg skrike sammen med alle de andre, stor bonus!) er med.
 
#4
Kan sikkert ordne det snart.

Jeg aner ikke hva jeg skal ta for det, men gidder ikke ta ingenting for det heller. da har jeg det heller i samlinga.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Har de to siste til The Hives (VVV og TH), London Calling av The Clash og Greatest Hits+Stadium Arcadium av Red Hot Chili Peppers liggende i en skuff et sted. Hvor mye gir du?

EDIT: Kan for så vidt også kvitte meg med Muse-platene Black Holes and Revelations og en japansk utgave av Showbiz med et ekstraspor den norske ikke har, men sistnevnte vil jeg ha litt for i så fall.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Jeg har en hjemmesnekra bootleg av konserten Foo Fighters hadde i Oslo på to skiver, kan bare sende deg det i et vilkårlig tomt cover. Ellers ser jeg egentlig ikke noen grunn til å tviholde på There is Nothing Left to Lose eller den japanske My Hero EP-en. Har også You've Come A Long Way, Baby av Fatboy Slim samt Rockafeller Skank-singelen, og Without You I'm Nothing av Placebo. Må tenke litt på om jeg vil kvitte meg med blåskiva til Weezer.

Også oppdaget jeg nettopp at den japanske versjonen av Foo Fighters' selvtitulerte er borte fra hylla :(
 
#7
@Houseman: The Hives-platene og RHCP Greatest Hits er interessante, de andre har jeg fra før :)

@SirkusMartin: Singler er nok ikke så aktuelt, men har veldig lyst på There is Nothing Left to Lose, You've Come a Long Way, Baby og Placebo-skiva. Om du bestemmer deg for å selge Blue Album tar jeg sikkert det og :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
150 spenn pluss porto?

og Without You I'm Nothing av Placebo.
Vil du kvitte deg med den, altså?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Solgt. Har sendt PM.
 
#12
Hadde tatt den om jeg ikke hadde hatt den fra før :) Når jeg tenker meg om burde jeg vel kanskje skrive en liste over albumene jeg allerede har..
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
@SirkusMartin: Singler er nok ikke så aktuelt, men har veldig lyst på There is Nothing Left to Lose, You've Come a Long Way, Baby og Placebo-skiva. Om du bestemmer deg for å selge Blue Album tar jeg sikkert det og :p
Foo Fighters greia er en EP, da. Er My Hero, en håndfull covre, og noen live-greier fra japan (bla. For All the Cows akustisk uten trommis). Men, hva vil du gi for de tre du ynsket?

Housie: Skiva har ei bra låt på seg. Og selv den overlever jeg uten selv om den er catchy som fy.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Tja, 350? Så fister jeg bobleplast og porto og det som er. Evt. så kan du få dem i neven et sted i fagre Oslo.