Ønsker å bytte til meg en PS3 mot Xbox360+spill

#1
Hei der.
Jeg har lenge prøvd å finne en måte å få tak i en PS3 men uten hell, siden jeg er en fattig student uten jobb.
Den 20. februar vant jeg en splitter ny Xbox360 Arcade på min lokale Spaceworld ved å vinne en Street Fighter IV konkurranse, og lurte på om det var noen PS3-eiere som var villige til å bytte den mot en Xbox360, og såklart er jeg klar over at de ikke er i samme prisklasse så det følger så klart med andre ting.

Først:
jeg ønsker meg en PS3, HDD-størrelse er irrelevant, tar gjerne den med minst mulig plass. Minst én kontroll er bra, men spill trengs forøvrig ikke, men er det med noen så er jeg villig til å slenge med flere Xbox spill. Kanskje. Liker ikke sportsspill eller sånt.

Det jeg ønsker å bytte mot denne er:

- Ny Xbox360 Arcade (har åpnet for å gått over innholdet, men ikke noe annet enn kontrollen er tatt ut av embalasjen (kontrollen er forøvrig ikke brukt, siden jeg ville at den skulle beholde sin "nye" følelse)).
- Én ekstra Xbox360 kontroll.
- 256mb memory card.
- SEGA Superstars Tennis +Xbox Live Arcade Compilation Disc (fulgte med Xboxen)
- Blue Dragon
- Eternal Sonata
- Fable II
- Gears of War
- Halo 3
- King Kong
- Saints Row
- Street Fighter IV
- Test Drive Unlimited
- The Simpsons Video Game
- Too Human
- TMNT

er det noen spørsmål angående spill, ditt eller datt så ta gjerne kontakt.
Email: UnicornPow3r@hotmail.com
 
#2
Bestemt meg for å legge med en 20gb hard disk til Xboxen i stedet for memorycardet, hvis det gjør det hele litt mer interessant.

Må for øvrig også nevne at jeg er ikke noe interessert i å sende, så det ville vært supert om man bodde rundt (nær, i, ved) Oslo så jeg kunne kommet og levert og henta det hele.