Ønsker å kjøpe defekt Xbox360

#1
Som topicen sier er jeg på jakt etter defekt xbox360.

Da jeg bare skal ha noen deler stiller jeg ikke så mange krav, men følgende må oppfylles.

1. Power supplyet må virke (den store klumpen utenfor boksen)

2. det må gå ann å ejecte DVD trayet, DVD romen trenger ikke å virke ellers.

Byr 500 kr om noen vil selge
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#2
Yo!

Jeg har en, den fryser ved boot, men cd-rommen fungerer fint, ihvertfall inn-ut. Jeg har PowerSupply, men det er engelsk, så kabelen som går ut av suppliet og i strømkontaken har engelsk hode, men den kan enkelt byttes ut med en kabel med euro-hode.

Det koster en del å sende den, men jeg tar meg av porto om du er interessert, såsant den ikke overskrider 500 kr (noe jeg tviler veldig på).

Kontakt på PM eller mail
 
#4
Hvis ikke det går i boks så har jeg en xbox med en E74 error... den ligger dog i deler men den booter opp og alt sånt.
 
#5
Hvis ikke det går i boks så har jeg en xbox med en E74 error... den ligger dog i deler men den booter opp og alt sånt.
Kjøper denne også jeg.. send meg pm med msn adressa di så avtaler vi nermere

E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

Siden jeg har en delboks jeg kan rappe scaler chippen fra så er denne også av interesse.

Er det flere som har defekte xbox360 å selge så post her og send meg en pm