Ønsker å kjøpe Metroid Hunters Demo

#1
Siden Nintendo DS ble annonsert har jeg siklet etter Metroid Hunters. Da jeg kjøpte min DS, viste det seg at den var japansk. Altså uten Hunters demo.

Regner egnentlig ikke med at noen har tenkt å selge sin demo, men uansett.
Er det noen her som har lyst til å selge sin Hunters demo til meg uten at det blir å koste meg en hel formue?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Det er jo det han driver med ffs...
 
#6
Den blir sikkert veldig enkel og få tak i når DS kommer ut i Norge, demoen følger med på den Europeiske DS.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Karl@26.02.2005, 23.46
Den blir sikkert veldig enkel og få tak i når DS kommer ut i Norge
182201​
Ja, tenkte på det. Blir sikkert noen som legger den ut på QXL eller noe.
Har sett mange som har lagt den ut på eBay, men har nok ikke mulighet til å bestille derfra.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Yetipants@26.02.2005, 18.40
Det er jo det han driver med ffs...
182087​
Det er forskjell på et spill og en demo.

Et spill er et komplett prosjekt som du kan kooooose :kos: med leeenge...
En demo er noe du prøver for å sjekke ut om et spill er no tess.
Og siden det er Metroid Prime vi snakker om så ville jeg heller bare kjøpt spillet når det kommer. Trenger vel ikke å sløse bort masse penger på noen dum demo for å sjekk om det er bra, for det er det jo! :tommelopp:
 
#12
Opprinnelig skrevet av plan_9@26.02.2005, 22.55
Offtopic dere.

Trudde demoen var integrert i konsollen jeg? Isåfall blir det vanskelig å få kjøpt den.
182170​
bare i den Amerikanske. Hvis han har kjøpt den fra f.eks. Play-Asia(som meg), følger den ikke med.
 
#13
Den er ikke integrert i konsollen, for andre gang. Jeg har den amerikanske versjonen, og du får med et «Game Card» med demoen på. Altså er det fullt mulig å selge den.
 
#14
Fremdeles ingen som har fått med seg at DS ikke kan lagre demo'er i internminnet???

MP-Hunters demoen følger med som en kasett ved siden av..
 
#15
:Ø Hvordan gjør du det da, Roy?
 
#16
Opprinnelig skrevet av roy_nor+27.02.2005, 21.03-->
Fremdeles ingen som har fått med seg at DS ikke kan lagre demo'er i internminnet???

MP-Hunters demoen følger med som en kasett ved siden av..
182641​
[/b]

<!--QuoteBegin-Affable Ostrich
@27.02.2005, 21.29
:Ø Hvordan gjør du det da, Roy?
182650​
Er det kanskje noe du ikke skjønner i posten min? :ler: