Ønsker å kjøpe Nintendo Wii!

Heisann! Først av alt må jeg si at dette er et genialt forum. All ære til de som har opprettet og driver det!

Så til saken. Jeg ønsker å kjøpe en Nintendo Wii. Jeg regner ikke med at noen er interessert i et bytte, men i tilfelle...

Det jeg har å bytte bort er en PS2 med to håndkontroller. I tillegg har jeg:
Fjernkontroll
8 Mb minnekort
Buzz the Mega quiz
Buzz the Sports quiz
4 stk buzzers
Grand Theft Auto San Andreas
WRC 4
God of War
Prince of Persia: Sands of Time
Pro Evolution Soccer 5
Grand Turismo 5

Alt er i god stand og pent behandlet, nettopp med tanke på å muligens selge det.

Her er jeg åpen for forslag. Du trenger ikke å ha lyst på hele pakka. Om du f.eks bare er interessert i noen spill skal vi nok bli enige. I tillegg har jeg noen nyere PC-spill om det skulle være aktuelt i en handel...

Company of Heroes
Warhammer: Dawn of War
Medieval 2: Total War
Heroes of Might and Magic 5
Oblivion
pluss noen til

Om du skulle sitte å ruge på en wii for mye, er det bare å legge inn et svar... :D

Hvor mye vil du betale for en 3 mnd gammel Wii inkludert Super Mario Galaxy, Excite Truck og RBG-kabel?

SITAT(sheriffen @ 26.11.07, 15.45) 91000
Hvor mye vil du betale for en 3 mnd gammel Wii inkludert Super Mario Galaxy, Excite Truck og RBG-kabel?
[/b]
Hmm, skal vi se. Regner med at konsollen er uten mod. Så sammenlignet med hva som ligger ute på andre nettforum for brukte artikler gir jeg 2100,- Forutsetter at kvitteringer og garantier er i orden.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Får du noe særlig mer enn bare konsollen for det andre steder, mener du? Det er mindre enn en måned siden jeg betalte 2100,- for konsollen uten ekstra kabler eller kontroller og med et gammelt og dårlig spill, og det var det billigste jeg fant da.

SITAT(Houseman @ 27.11.07, 18.51) 91184
Får du noe særlig mer enn bare konsollen for det andre steder, mener du? Det er mindre enn en måned siden jeg betalte 2100,- for konsollen uten ekstra kabler eller kontroller og med et gammelt og dårlig spill, og det var det billigste jeg fant da.
[/b]
På finn.no ligger det en til 1800, der medfølger kontroller, wii sport og zelda. Også en tilsvarende pakke til 2100. Begge framstår som relativt nye og lite brukt. Begge pakkene framstår for meg som relativt sammenlignbare med din. Det ligger også noen konsoller ute til mellom 2500 og 3000, men da med flere spill og mer ekstrautstyr. Mulig prisene har sunket litt den siste tiden.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Wii med Zelda er ikke sammenlignbart med Wii med Super Mario Galaxy, mener nå jeg. Jeg så på de to FINN-annonsene du nevnte, hvis det var de samme, og det er jo standardpakker uten noe annet ekstra enn ett spill (selv om den svarte Wii-en var ganske tøff :D). RGB-kabelen er vel verdt en hundrelapp eller to i seg selv. Ellers ligger gjenomsnittsprisen for Wii med litt tilbehør på mellom 2500 og 3000 på FINN, og det høres ut som en mer riktig pris i mine ører.

SITAT(Houseman @ 27.11.07, 22.50) 91206
Wii med Zelda er ikke sammenlignbart med Wii med Super Mario Galaxy, mener nå jeg. Jeg så på de to FINN-annonsene du nevnte, hvis det var de samme, og det er jo standardpakker uten noe annet ekstra enn ett spill (selv om den svarte Wii-en var ganske tøff :D). RGB-kabelen er vel verdt en hundrelapp eller to i seg selv. Ellers ligger gjenomsnittsprisen for Wii med litt tilbehør på mellom 2500 og 3000 på FINN, og det høres ut som en mer riktig pris i mine ører.
[/b]
Regnet heller ikke med at du ville selge for 2100 :) , men det er jo snart jul og prisveksten er sjelden størst i januar. Må bare beklage min uvitenhet om hva som er standard og ikke, jeg går meg helt vill i alle benevnelsene til wii, har aldri spilt en så det kan nok forklare litt... Hvilke spill som har lik "verdi" er en individuell/subjektiv uten en universell fasit. 2400 kroner er jo en mer riktig pris i mine ører også, men jeg kan jo ikke starte på det :) , registrerte flere interesserte, men de bydde aldri... men jeg er ikke villig til å by 2500, diverre.

ha en fin kveld!