mortuol(/alex): Jeg har vært en trofast hardcore gamer siden jeg var 6år, og nå, i en alder av 19 bestemmer jeg meg for å kvitte meg med nesten alt jeg har av spill. Hadde jeg fortalt deg grunnen til dette, så hadde du/dere trolig ikke forstått den alikevel. (dermed ingen bytting)
kilik: Jeg har allerede fått noen bud via PM på DS og mario kart, men skal gi dere alle et svar i løped av morgendagen, ettersom jeg er litt for trøtt i skrivende øyeblikk.
[/b]
Vell, du ville jo ha full versjon osvosv, men for å vere ein liten koseklump nevner jeg at Xbox 360 Core inkl. Perfect Dark : Zero koster kun 1999 ,' på www.elkjop.no.
hehe; søtt Jeg tenkte på det og ingen dum idé, men det er bare det at jeg vil ha harddisk og det ekstra utstyret.. minnekort er så plagsomt og det ekstra utstyret er vel ganske dyrt å kjøpe seperat?
hehe; søtt Jeg tenkte på det og ingen dum idé, men det er bare det at jeg vil ha harddisk og det ekstra utstyret.. minnekort er så plagsomt og det ekstra utstyret er vel ganske dyrt å kjøpe seperat?
Uannsett hvilken versjon du kjøper så vil du få Xbox LIve silver konto med på kjøpe. Da får du muligheten til å laste ned demoer og tillegg til spillene. I fullversjonen får du med 1 måned gartis Xbox Live gold.
Ellers er maskinen helt like sett bort i fra at DVD-ROMen på fullversjonen er dekket med krom i stedenfor kjedelig plastikk :rulleøyne:
Uannsett hvilken versjon du kjøper så vil du få Xbox LIve silver konto med på kjøpe. Da får du muligheten til å laste ned demoer og tillegg til spillene. I fullversjonen får du med 1 måned gartis Xbox Live gold.
Ellers er maskinen helt like sett bort i fra at DVD-ROMen på fullversjonen er dekket med krom i stedenfor kjedelig plastikk :rulleøyne:
[/b]
Joda, sikkert, headset er noe tull, hvorfor communicate med folk over Live? Trådløs kontroll er bare jall da, ingen som tror at fremtiden er trådløs... Neida... :rulleøyne:
ok, men jeg lurer på noe.. Er de slik at man bør ha et hd kompitabelt tv for å spille? blir det bedre grafikk med det? Går det ann å bruke et vanlig 50 Hz tv til alle spillene?
Du har missa poenget. headset og Live Gold utgjør hele Xbox 360-opplevelsen, og det er ikke bare min mening. Dessuten er det bare sløs av penger å kjøpe Core hvis du skal investere i HDD allikevel. Du sparer få hundrelapper, men misser da HD-kablene du kanskje en gang får bruk for, og hvis du skal på Xbox Live (det Perfect Dark duger best til, så igjen, Core-pakka er ubrukelig) vil du uansett ha et headset så du kan spille spillet sånn det skal spilles. Trådløs kontroll er dessuten langt mer behagelig enn med kabel. Må prøves. Nei, Core degraderer Xbox 360 til en forige-generasjons tapermaskin med få ekslusive titler. Go Premium.