Ønsker et Logitech G5 Tastatur

#1
Noen som har et de vil selge? Jeg mener et slikt:


Kom med tilbud.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Sikker på at det heter G5? Er vel musen som heter G5, mener å huske at tastaturet heter G17, siden 2 i klassen min har ett av samme type.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
G15 heter det. G11 er samme greia, bare uten skjerm.

Og ikke kjøp det. Finnes kun med engelsk tastaturoppsett, er svært som faen. Med mindre du på død og liv MÅ ha de makrotastene på siden, skjermen eller de to USB-portene man ikke kan bruke til andre ting enn f.eks. bluetooth-dongles(du kan f.eks. ikke lade ipodden gjennom dem). Dyrt er det og.
 
#4
Har det i svensk layout og det fungerer bra - vil ikke anbefalle engelsk siden det ikke vil ha ÆØÅ knapper og har annerledes oppsett enn det man er vant til.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Tastetrykk registreres kun via tallverdier, én for hver tast. Det er opptil software eller operativsystem å tolke tastetrykket etterpå, så hvis man i Windows skifter tastaturspråket til norsk vil :, @ og {-tastene på UK-tastaturet tilsvare Ø, Æ og Å der du skriver.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
SITAT(Buggz @ 01.06.07, 01.08) 68573
Tastetrykk registreres kun via tallverdier, én for hver tast. Det er opptil software eller operativsystem å tolke tastetrykket etterpå, så hvis man i Windows skifter tastaturspråket til norsk vil :, @ og {-tastene på UK-tastaturet tilsvare Ø, Æ og Å der du skriver.
[/b]
Sant nok, men så har man jo det problemet med at en del forskjellige tegn blir flyttet rundtomkring og. Handy i DOS da.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Bare av nysgjerrighet: Hva brukes den skjermen til?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Det står sånn info som for eksempel ammo og andre stats der når du spiller, etter hva jeg har sett. Noe som slår meg som mye mindre praktisk enn å bare se på skjermen, men hva vet vel jeg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Er vel mest e-penis blandt WOW-kidsa på LAN, men den kan vise stort sett hva du vil, så lenge det passer inn(det er vel inkludert en liten wizard i fløyelsmykvaren man får med, tenker jeg) som f.eks. klokka, evt. avtaler du må huske, andre notiser... Ikke at det rettferdiggjør prisen, jeg klarer meg fint med en post it-lapp. :D
 

Dukie

nice girl
#11
Jeg har den på engelsk og er sinnsykt uvant på starten, jeg har lastet ned en mod som gjør at jeg kan bruke winamp i den screenen når jeg spiller spill i fullscreen, så er egentlig fornøyd, hatet å legge ned et spill for å skifte sang.

Dessuten ser den temmelig fancy ut.

Ok, ærlig? Jeg voldtar kanskje seks-syv keyboard i året og tenkte at om jeg kjøper noe dyrt så slår jeg i pulten istedenfor, it works! it really works!