Ønsker Ico og Rez til PS2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hvor mye er du villig til å gi for det?
 
#3
Hmmm....er veldig usikker på hva det er verdt. Ser at det dyreste er mellom 400 og 600 på ebay, men hvis jeg skal gi en sånn pris så bør spillet være veldig pent brukt.


EDIT: Eventuelt så kan en snill person her på forumet på over 18 med kredittkort kjøpe et av eksemplarene på ebay mot at jeg betaler personen :p
 

oma

Village Drunk
#4
hadde jeg hatt penger på kortet så kunne jeg ha gjort det...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Sulky: Kan sikkert bestille for deg og be om at det blir sendt til din adresse. Bare send meg linker til auksjonene på PM, så fikses det. :tommelopp:
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Som nevnt, så kjøpte jeg Rez (PAL) for 199,- hos Expert. Det er riktignok en stund siden nå, men hvis du har lignende butikker i nærheten, så lønner det seg å sjekke først. De havner ofte i en sånn kasse med annet 'skrap' som ingen som kjøper spillene sine i en Expert-butikk vil ha.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
De selger PAL/EU-utgaven av Rez til 299 i to sjapper på CC Mart'n på Gjøvik (Musikkverket og Expert).
Vet ikke om Spiderman har ICO lenger, men det var der jeg kjøpte mitt (450 flis for PAL-utgaven i pappcover med postkort).
 
#9
Opprinnelig skrevet av Houseman@22.08.2005, 01.44
Sulky: Kan sikkert bestille for deg og be om at det blir sendt til din adresse. Bare send meg linker til auksjonene på PM, så fikses det.  :tommelopp:
254002​

Synes du er skikkelig kul hvis du gjør det :D Skal bare se litt rundt først før jeg sender deg en PM.


Spørsmål til alle sammen. Kan man bruke en NTSC-J vibrator (REZ) fra Asia på en EU PS2? Og hvor kan man gjøre en PS2 sonefri? Kna man kjøpe noe software eller må man gjøre inngrep i maskinen?

EDIT: Husmann: Du har alltid vært skikkelig kul!!