Ønsker og Kjøpe FFVI og Silent hill 1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Tjenare!

Har begge spillene, må bare sjekke standen på dem når jeg kommer meg hjem fra jobb. :)

FFVI er den plata som også inneholder FFV. Det var PSX-versjonen av spillet du var ute etter, ja?
 
#3
Jeg har PAL-utgaven av FF VI hjemme om det er aktuelt, Thinaran snakker nok om NTSC-utgaven. Nå skal jeg riktignok ikke hjem på en stund, men hvis du kan vente en stund så er det nok mulig å ordne det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#4
Skavisenå...

Nei, jeg tenkte visst på Final Fantasy Anthology, som inneholder FFIV og FFV (den jeg har er så godt som mint). Men jeg har Final Fantasy VI også, PAL. Det er den utgaven med den medfølgende FFX-demoen. Helt fin, komplett, eneste er et Spiderman-klistremerke i et hjørne (spillet ble kjøpt der til fullpris).

Silent Hill er også fin og komplett, uskadd cover med noen rester fra et klistremerke nederst i høyre hjørne.
 
#5
Om Begge spillene er PAL så kjøper jeg de. har selv Chippa maskin men de er til en kompis. Antall penger for sakene?

Begge spillene til PSX Jau
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Tja, nå er jeg ikke helt sikre på verdien på disse spilla, men får du han til å gå med på 500 inkludert frakt for begge? Tok dem med på jobben, så hvis jeg får kjapt svar kan jeg sende idag.