Ønsker smash bros brawl og freeloader kjøpt!

#1
Kanskje dumt å spørre, siden jeg regner med at flesteparten av dere som har freeloader og brawl ikke ønsker å kvitte dere med det. Men man vet aldri!

Bor i Oslo (kan komme og hente/betale om mulig).

Send PM hvis du er interessert da vel :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Enda om noen ville solgt det så tviler jeg på at du kunne fått det noe særlig billigere noe sånt som tre-fire dager etter den første på forumet fikk det...
 
#3
Hadde ikke trengt å få det billigere egentlig. Vil bare slippe alt paypal/ebay-greiene, samt all ventinga på pengeoverføring før pakken ville blitt sendt. Er det noen fra Oslo-området kunne jeg kommet og møtt personen - betalt cash.

Jeg vet om flere som har freeloader og brawl fra før av, men de vil ikke selge :p

Hadde kort sagt håpet på å få det til før påskeferien var omme, ettersom jeg skal tilbake til folkehøyskolen etter den.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Venting? Greier? Jeg brukte VISA og fikk ordrebekreftelse på sekundet. Varene ble sendt ved første virkedag. Er du en pjokk uten VISA så spør du foreldrene dine eller en onkel.
 
#5
Haha. Jeg har VISA jeg vettu ;) Hvor bestilte du da? Må vel ha paypal overalt på ebay...? Jeg fant iallefall ingen uten.

Nice med litt hjelp om mulig!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Da misforsto jeg litt, jeg dreit i hele eBay og kjøpte fra VG+. Freeloadern kjøper du fra en side det ble linka til i et emne om den.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Begge ble bestilt 28. februar, men husk at Brawl ble released den 11. (shipped den 10.) og begge kom frem lørdag 15. februar. Når freeloaderen ble sendt vet jeg ikke, derfra fikk jeg kun ordrebekreftelse.
 
#10
Tenkte det hadde vært enklere bare å bestille en ferdigpakke med spill og freeloader fra ebay. Forestiller meg det tar lang tid å bestille spillet fra USA og sånt. Meh, får se hva jeg gjør. Kan egentlig ikke gjøre så mye akkurat nå uansett pga posten/banken er stengt i påska.

Er fortsatt åpen for tilbud hvis noen har :p
 
#11
Ville anbefalt å ikke bestille Freeloader fra sida Dr. Downs linka til, codejunkies skal ha 5£ i frakt. dvd.co.uk bestilte jeg fra, de har den samme prisen, + 1£ i frakt, og den kom forholdsvist fort frem til meg(sendt på mandag, mottatt lørdag, om jeg husker riktig).
 
#13
Nå aner jeg ikke hvor raskt codejunkies leverer, så der kan jeg ikke uttale meg. Men bestillinger hos play og blahdvd tar som regel noe lenger tid en det hos meg, så da syntes jeg fire-fem dager var ok.
 
#14
Kan alternativt bestille Freeloader (PAL Version) og Super Smash Bros. Brawl fra Play-Asia.com, men der er det for øyeblikket 5-15 dager før de får sendt spillet (Freeloader er per dags dato In Stock). Når det er sagt, så vil du i hvert fall få begge sendt samlet samtidig hvis du ønsker det, og du kan også velge vanlig frakt og hurtig frakt (DHL/FedEx/UPS). Vanlig frakt tar som regel 6-12 dager, mens hurtig frakt som regel tar 2-3 dager (dog, de leverer vel kun mandag til fredag, og du må være til stede/hjemme når de leverer). Det er forøvrig viktig at du ber dem senke verdien på pakken hvis du vil unngå toll, og det gjør de hvis du sender dem en mail og spør.

Ellers er VideoGamesPlus å anbefale hvis du skal bestille spillet alene (for øyeblikket har de bare US-versjonen av Freeloader).
 
#15
Jeg bestilte fra Play-Asia jeg. Kom på en femhundrelapp omtrent (med freeloader og frakt). Så er det bare å vente. Noen som har en anelse om hvor lang tid det tar før jeg har brawl og freeloaderen i hånda?

Tålmodighet er ikke min sterkeste side :p
 
#16
Jeg bestilte fra Play-Asia jeg. Kom på en femhundrelapp omtrent (med freeloader og frakt). Så er det bare å vente. Noen som har en anelse om hvor lang tid det tar før jeg har brawl og freeloaderen i hånda?

Tålmodighet er ikke min sterkeste side :p
Tja, i verste fall tar det opp mot rundt 25 dager (med tanke på at Brawl ikke var på lager), men det kan også ta rundt 15 dager. Men nå er det jo Påske da, og da er det mye som står stille. Uansett bør du ha det i hus før en europeisk utgivelse, og det i seg selv må jo være betryggende.:wizard:
 
#17
Jeg bestilte fra Play-Asia jeg. Kom på en femhundrelapp omtrent (med freeloader og frakt). Så er det bare å vente. Noen som har en anelse om hvor lang tid det tar før jeg har brawl og freeloaderen i hånda?

Tålmodighet er ikke min sterkeste side :p
Mulig jeg tar feil men det var vel ikke veldig lurt?

1: Beløpet er over 200kr, du må derfor betale 25% moms i tillegg til de 500 kronene, og et tilleggsgebyr på 130kr ellerno.

2: Pakken må fortolles av samme grunn som over, så den må igjennom tollen som tar litt tid.

3: Pakken sendes fra asia, som ikke går superfort.

Hadde du bestillt freeloader fra codejunkies og brawl fra videogameplus.ca som foreslått (som skriver ned verdien på pakken så du slipper moms hadde du kommet ganske mye bedre ut av det. De er begge dessuten lynraske til å sende pakker, jeg tok minimalt med tid begge deler. Spillet er også billigere på vgp.ca om jeg ikke tar feil.

(Så nå at man kan få de til å senke prisen på pakken på play-asia.com, isåfall går det jo bra, men trodde play-asia bare ville senke den med en viss prosent?)
 
#18
(Så nå at man kan få de til å senke prisen på pakken på play-asia.com, isåfall går det jo bra, men trodde play-asia bare ville senke den med en viss prosent?)
Hvis du spør generelt, så senker de verdien med opp til 50%, men hvis du spesifiserer en forsendelse, så kan de senke verdien ytterligere.
 
#19
Jeg spør for en venn her.

Bestilt Smash Bros fra VG+ og freeloaderen (av type Datel) men han får ikke spillet til å funke. Eller, spillet starter opp, og så får han No Signal...noen som aner noe?
 

Lodin

Der Waaaah
#20
No Signal er det nok TVen som sier og det er vel fordi den ikke skjønner signalene spillet sender. Hva slags kabel er det mellom Wii og TV?