Ønskes kjøpt: Metal Gear Solid 3: Subsistence (PS2)

#1
Ja, emnetittelen sier vel det meste. Kan også være interessert i Snake Eater, om noen vil selge det for en billig penge :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
#3
Mange takk for gode tips, men nå ser det ut til at den lokale spillsjappa faktisk får inn Snake Eater på manda'n, prematur tirsdag eller dåsada'n, som folk kalte det, til en fin pris. Så da plukker jeg det opp der. Orker ikke styre med toll fra Play.com :-/

Men det er Subsistence jeg har lyst på, så plx, noen, hjelp!
 
#5
Hva sier du til en... 250?
 
#6
tenke litt på det, jeg kikket på spillet nå, alle cdene, er ripefrie og fine, bare et par støvkorn:p
men den ene dingsen som holder manualen på plass er knekt av, husker ikke hvordan dette skjedde(den andre klarer å holde manualen greit på plass, og du kan eventult lime den på), samt en pitte liten bit av coveret nederst er knekt av (nesten ikke synelig og har ikke noe å si får hvordan man lukker/åpner coveret.

Alt i alt er spillet strøkent(om du fjerner støvet) og cover helt ok.

Men som sagt vil tenke litt på det, fordi det er en veldig fint spill i samlingen.
 
#7
OK, gi meg beskjed når du har bestemt deg :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
16 kroner? 30 for en tipakning på Clas Ohlson. Eller bruk en boblekonvolutt du har fått tilsendt om igjen, det er gratis.
 
#11
Takk for tilbudet (og til Houseman for prut :p ), men jeg fikk tak i et strøkent eksemplar til 300 :)