Ønskes: Outrun 2.

SHDR

Gullmedlem
#1
Vel, i går oppdaget jeg at en kjær venn er gått bort. Det er faen ikke greit, men slik er det. Outrun 2 ble lagt, med stor æresfrykt, i krysskassa, for å innvie den nye leiligheten.

Slik skulle det ikke gå. Bootprosessen tok lenger tid enn vanlig, og til slutt stirret Xecutors onde øye tilbake på meg. Hva? Spillet er jo helt nytt! Jeg har jo nesten ikke fått spilt det siden jeg skrev omtalen, og ... og ... jeg elsket deg jo! Hvordan kan du gjøre dette mot meg!? Jeg vugget spillet rolig i mine armer mens jeg forsøkte ikke å gråte. Langs kanten var små skår gått av folien, og jeg klarte ikke mer. Ingen stygge riper, ingen banesår skilte meg fra min venn. Bare en krypende, langsom død der folien smuldret ut til ingenting. Én enkelt krystalltåre vætet mitt kinn.

Uansett! JEG MÅ HA ET NYTT OUTRUN 2! Hvem vil selge meg? Og hvem har en streit pris?
 
#5
Shadar, jeg er din venn i tykt og tynt. Her selger Play.com spillet til usle £18. Du får ikke en bedre pris(tror også det er under 200 kroner).
:tommelopp:

loppelittletom: Det er moralsk forkastelig å sparke en mann som ligger nede.
 
#7
La gå for denne gangen. Neste gang møter du kjeppen. :)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#8
Opprinnelig skrevet av Freeman@15.12.2004, 12.52
Shadar, jeg er din venn i tykt og tynt. Her selger Play.com spillet til usle £18. Du får ikke en bedre pris(tror også det er under 200 kroner).
:tommelopp:

loppelittletom: Det er moralsk forkastelig å sparke en mann som ligger nede.
149530​
Etter dagens kurs blir £18 rundt 215 kroner, så no dice.
Det blir allikevel billigere enn loppelittletom selger for etter toll, og det er også spanking nytt.
 
#9
Loppelittletom har ikke et spill å selge. Spillet er nemlig mitt, kjøpt og betalt hos lt. snake. Jævla idiot som kommer her og selger mine ting. Jeg tror jeg betalte 200 eler 250 for det hos han for noen uker siden, men er ikke intressert i å selge. Jeg har nemlig fått fikset xbox live nå :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#11
PLAY.COM DIN JÆVLA HOMO! Du kan gjøre som alle andre gjør når de får toll fra play.com: Tar med utskrift av prisen, og hvor mye det koster å sende fra england. Trekker du fra det, så får du under 200 spenn - mao. ikke toll. Gettit?