1 billett til Iron Maiden i Oslo 21. November selges.

#1
Det er med tungt hjerte at jeg nok en gang må legge ut Maiden-billetten min for salg. Det samme skjedde i fjor og nå skjer det faenmeg igjen. En kjapp titt på kontoen min viser at jeg har skremmende lite penger å leve på, så jeg har rett og slett ikke råd til å ta meg en helaften med Maiden. Selv ikke onkel mastercard kan hjelpe til her.

Jeg skjønner at det er kort frist, men hvis jeg får et raskt svar fra noen av de jeg har tilbydt billetten min til så skal det gå greit å få den overlevert på en eller annen måte. Selv bor jeg i Halden, så det skal vel gå greit å få sendt den til Oslo med prioritetspost elno hvis det blir nødvendig. Så hvis det frister for deg eller noen du kjenner å dra på konsert med middelaldrende karer med spandex og langt hår så er det bare å si fra, her er det førstemann til mølla.

Tar normalpris for den, altså 465,- pluss frakta.

Kom igjen'a, jeg trenger pengene :grine:
 
R

roy_nor

Gjest
#2
Still deg forran rockefeller (der konserten er sant?) og pimp billetten din til en eller annen stakkar som har mistet sin eller glemt den hjemme. Du skal ikke se bort ifra at du tjener på å selge den der ;)
 
#3
Den er i Valhall, men uansett så er det ganske uaktelt. Det er selve reisen, oppholdet og timingen som ikke funker for meg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Sulky og eventuelt andre: Det ligger noen billetter ute til salg på QXL til 450-500 kroner som man kan få tak i hvis man er kjapp og har mulighet til å hente dem i Oslo.

Ikke for å ødelegge salget til Sheriffen, altså, men nå er det jo for sent å få den tilsendt i posten.
 
#6
Helt greit det Husfar, har spammet fellesmailen til alle på høyskola her så jeg blir forhåpentligvis kvitt den.

Hva om vi gjør en deal Sulky? Du tar toget ned hit til Halden, så kan jeg gå ned på togstasjonen og gi den til deg! God deal det ikke sant :)