100 post-grense på GP

Status
Stengt for ytterligere svar.

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#1
Mulighet for å få den tilbake?

Savner den....
 
#3
Hvorfor ha en slik grense? Har man det fører det til at idioter spammer for å komme dit, og spammer der og. Man blir verken klokere eller mindre spammete av å ha 100 innlegg.
 
#4
Den fører til at det blir mindre spamming i Generell Prat, idioter som prøver å spamme seg opp til 100 innlegg blir sparka ut av forumet ganske raskt...
 
#5
Opprinnelig skrevet av gamemaster@09.08.2004, 19.33
Hvorfor ha en slik grense? Har man det fører det til at idioter spammer for å komme dit, og spammer der og. Man blir verken klokere eller mindre spammete av å ha 100 innlegg.
84826​

Og dette vet du alt om?
:confused:
 
#6
Er det så mye mer spamming i generell prat enn i de andre fora da?

Alucard: Han vet sikkert like mye som deg, din nabb.. :rulleøyne:
 
#7
Nei. Og derfor trenger vi vel ikke en grense?
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#10
Kommer til å komme flere medlemmer hit nå når forsiden kommer og da kan det være greit å ha noe for å forsikre seg mot at generell prat blir spammet fullt...
 
C

Crizpy

Gjest
#11
Er i grunn litt enig og litt uenig.

Det er tross alt et spillforum, og da kan det være kjekt at folk skriver innlegg for spillenes skyld, og ikke fordi vedkommende har lært noe i dag.

Men på en annen side er det greit at de kan diskutere ting innen generell prat som vi andre...nei, det her blir vanskelig.

I bunn og grunn er det like greit å ikke ha noen grense, for da slipper vi, som sagt, folk som spammer seg til 100 innlegg med søppelposter.
 
#15
Jeg husker gamle spillegal med 100 innlegg for Generell Prat, hva med å heller sette en grense for 100 innlegg for Seriøst forum. Generell Prat er jo generell småpjatt og er jo kjekt å delta i allerede fra starten av, mens i Seriøst forum er det seriøse diskusjoner som krever at du har litt mer mellom ørene enn de fleste som har under 10 innlegg.
Så jeg er mot en 100 innleggsgrense for Generell Prat, men jeg synes en innleggsgrense for Seriøst forum ville vært på sin plass.
 
#16
Er jeg dum fordi jeg har få posts, skoen?
 
#17
Nei, men det er da morsomt å kanskje skaffe seg et navn før man begynner å snakke seriøst, av den simple årsak at folk muligens tar deg mer seriøst da. Det er selvsagt ingen garanti for det, men jeg vil tøre å påstå at har du sagt noe vettugt andre steder, vil visse folk unngå å rakke ned på deg av den grunn at du er nybegynner. Noen finner det forferdelig morsomt å stille spørsmål med alt de ikke er hundre prosent enige i.

Samme kan det være uansett. GP er herpet allerede.
 
#18
Jeg er helt enig med Kahuna/Chester her. Måten Skoen her generaliserte alle nybegynnerne på forumet på er forkastelig. Det er idiotisk å si at alle som har færre enn 10 poster er dumme. Jeg satt nylig og så på profilen og innleggene til en bruker kalt "Larsern", han har 11 poster. Alle disse 11 postene er, i min mening, bedre enn så å si alt du, Skoen, har kommet opp med. Og du har snart 200 poster.

Jeg skjønner hva Sisamez mener med at det er lettere å bli tatt seriøst om man har bygget seg opp et navn, men jeg synes allikevel ikke at dette er grunn god nok til at nybegynnerne skal stenges ute fra "Seriøst forum". Alle brukerne må jo begynne et sted, vil du si at en Lurtz med 8 innlegg er dummere enn en Soppe med 1020 innlegg?

PS: Enda et innlegg nærmere 400 og økt intelligens.

PPS: Unnskyld for en del dårlige formuleringer, jeg er relativt trøtt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.