11 spill selges

#1
Det kommer mange bra spill for tiden, og jeg mangler penger.
Derfor ønsker jeg å selge noen (eller bytte bort) av de spillene jeg ikke bruker.
Dette er bare sånn ca. priser. Kan diskuteres, ta kontakt via PM.


Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (X360) - 200,-
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter (X360) - 150,-
Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent (X360) - 175,-
Ringenes Herre: Kampen om Midgaard II (X360) - 150,-
Lost Planet (X360) - 200,-
Saints Row (X360) - 150,-
Test Drive Unlimited (X360) - 175,-
Project Gotham Racing 3 (X360) - 150,-
Call of Duty: Finest Hour (Xbox) - 50,-
Halo (Xbox) - 100,-
The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC) - 150,-
Pro Cycling Manager 2007 (PC) - 175,-
Overlord (PC) - 200,-
Metroid Prime Hunters (DS) - 200,-

Kan byttes, er interessert i disse spillene:

Colin McRae DiRT (X360)
The Elder Scrolls IV: Oblivion (X360)
Bioshock (X360)
The Orange Box (X360)
FIFA 08 (X360)
Project Gotham Racing 4 (X360)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Er 35 kroner i porto prisen hvis man kjøper alt samlet, eller hver for seg?
 
#4
Det koster 12 kroner for boblekonvolutt og 23 kroner å sende, det er 35 kroner. Blir portoen 10-20 kroner mer kan jeg betale det tillegget (du betaler 35), men kommer vi opp i større summer får kjøper betale mesteparten...
 
#5
Man får vel Halo:CD til en femtilapp på flere steder, gjør man ikke?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
SITAT(JohannesN @ 11.11.07, 15.32) 88807
Det koster 12 kroner for boblekonvolutt og 23 kroner å sende, det er 35 kroner.[/b]
Nå er det ikke meninga å krangle, men det er ikke vanlig å ta betalt for emballasjen, vel? Hvis du betaler 12 kroner for en boblekonvolutt handler du dessuten på feil sted. Clas Ohlson selger 10-pakninger for 30 kroner, selv om det beste for alle naturligvis er å bruke gamle bobleplast-konvolutter om igjen.
 
#7
Hahaha, de der prisene er jo latterlige. Sjekk andre emner på forumet, JohanneseN. Der får du samme spill dobbelt så billig nesten. RSV får du lett for 150 på SG. :angel:
 
#8
Javel, du trenger ikke si det her. :D
Okay, jeg kan fint betale for emballasjen. Tenkte bare jeg skulle ta betalt for det, siden mange andre jeg handler med gjør det.

Forresten, jeg har aldri sett Halo for 50 kr....
 
#9
Selvfølgelig trenger jeg å gjøre SG brukere bevisste på at hvis de kjøper av deg, så taper de penger i motsetning til å kjøpe av andre.

Halo får du forresten nytt på Expert til en hundrelapp har jeg lest, så det at du krever mer for ditt brukte eksemplar er ikke helt fint.
 
#10
Villig til å gå ned litt i prisen på Rainbow Six: Vegas? Får det for 299 på Elkjøp :p
Splinter Cell koster 249,- på Elkjøp forresten.
 
#11
Jeg som skrev at man fikk Halo for 100 kr på Expert. Lå nedi en slik greie med masse Xbox-spill til 100 kr. Har ikke sett det siden.

Natira: Hvor mye vil du gi om du er interessert?

Edit: Innser at jeg har priset litt høyt, og vil nok endre en del i løpet av kommende dager...
 
#13
... og fremdeles er prisene altfor høye. Seriøst, 150 kroner for RSV og Splinter Cell: Double Agent er det høyeste du kan gå! Hvor mye skal til for at du skal skjønne det? Game/Spiderman har de spilla til den prisen, og på SG går spillene også for den prisen. Leser du tips eller forventer du bare mye mer enn alle andre?
 
#15
Sikkert høye priser, men du slipper å si det. :)
Har satt dem litt ned, men om du hadde lest bedre etter er det bare sånn ca. priser og det kan diskuteres.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#20
30, mener du vel? lern2math.



(jada, jeg skrev det litt kronglete, men man trenger ikke akkurat være verdensmester for å forstå at jeg ba ham ta portoen og sende meg walo i bytte mot 70 spenn).