[13.07.2012] Super Mario Brostafett: Rørleggerne på Tøyen (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Laise venner fjern og nær!

Nå er det allerede mange måneder siden sist utgave av Spillegals Supersensuelle Skillbaserte Seige Spillstreamer og vi merker som dere abstinensene melder seg.

Og hva er da bedre enn å returnere med en av spillhistoriens største helter, Mario!




Vi vil fra fredag til søndag samle de skarpeste spillhodene europa har å by på (samt kanskje en av Norges beste spilltenkere) for å maratonspille Mariospill, spise sopp og samle mynter. Vi har mer enn nok Mariospill å ta av så planen for Spillegals første Mariothon er:

Super Mario Bros. 1, ren run-through, burde ta oss maks 10min.

Super Mario Bros. 3, uten tryllefløyte, dvs alle åtte verdener i rekkefølge.

Super Mario 64, hvor vi slår på stortromma med 120 stjerner

Super Mario Galaxy 1, dette spiller vi så mye som greier, etter de nødvendige 60 stjernene ser vi an tiden og gir oss når dere ikke gidder å se på mer (ca).

Hele herligheten vil som vanlig foregå på Spillegal.no/live fra ca klokken 19.00 fredag så spre linken til venner og kjente, siden vi smekker den midt i fellesferien kan alle sitte våkne med oss hele natten.

Trenger ikke spørre om dette høres ålreit ut for dette blir å eie, sett dere som attending om dere har tenkt til å titte innom streamen i løpet av helgen og kom med kommentarer i tråden!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
Så trykk attending da riffegutt!
 
#6
Det er litt vanskelig.

You can not RSVP for this event...

You do not have permission to view this page or perform this action.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Gjorde tydeligvis inntrykk forrige stream, ja
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Vi greide 7 Resident Evil-spill, vi må greie fire Mario-spill der ett er unnagjort på 10min.

EDIT: Jeg har gunna gjennom Mario 64 ganske mange ganger, det er bare en del år siden nå. Hvem er det som ikke har spilt det spillet da?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Har veldig lyst. Får se om jeg får priotiert. Er ikke særlig god i Mario, men ett fett.
 
#14
Det her ... Kanskje jeg kommer? Hvem vet? Hvem bryr seg??

men ja satser på å dukke opp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Men altså, 10 minutter på SMB = verpesoner og sånt ikke sant?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Sure. Det er med for syns skyld, SMB3 er det vi tar uten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19

demake

Seksuelt godteri
#20
Jeg kommer på Mariothon Redux.