[18.12.2012] Julespillquiz med Jon Cato og Magnus (0179, Oslo)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Det er duket for en siste spillquiz før jul. Vanligvis er dette den siste tirsdagen i måneden, men pga jul og sånn kommer denne litt tidligere.

Jeg lodder stemninga litt nå og lurer på om noen har lyst til å være med og atter en gang vise dem hvordan man spillquizzer. Føler du at du ikke har noe å bidra med? Null stress, for akkurat den biten er ganske likegyldig. Det er selvsagt fett å vinne, men det er egentlig bare to lag som er virkelige konkurrenter mens resten er med for moroa (alle de andre blir demotiverte når de hører at Spillegal er med :denfølelsen:). Tilt har plenty med bra øl til salgs om enn noe dyrt (det er verdt det), så for min del er det mest det sosiale aspektet som motiverer.

Man kan være fem på ett lag tror jeg, så trykk på riktig svar i RVSP og væme!


EDIT: Tilt ligger rett ved Sentrum Scene og Rockefeller, så vi snakker 5min gange fra Oslo S.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Kan bidra med null om det ikke sniker seg inn spørsmål om hipstermusikk. Er med denna gangen iallefall
 

Terje

mostly harmless
#4
Helsike, det er denne uka jeg har fri. Ikke neste. Hadde vært gøy å blitt med en gang men rekker normalt ikke å komme opp dit etter jobb. Men mulig jeg kan få tatt noen timer fri bare for å få blitt med for en gangs skyld. Skal undersøke litt.
 
#5
Jeg har ganske lyst til å være med på dette, fordi jeg har lyst på øl og sosialisering. Kan bidra omtrent like mye som en dørstokk, men øl. Tør ikke gi et rungende ja før jeg vet hvordan jeg ligger an med pakking osv(Drar dagen etter.) men sannsynligheten er relativt stor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Okay, måtte ditche forrige men denna skal jeg da få slengt meg med på.
 
#9
Hadde vært moro med gjensyn siden jeg ditcha skroa, må sjekke opp ting (bidrar med e-sport knowledge aka ingenting)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
I morgen, folkens. Hvem av dere på gjerdet blir med? Jeg kommer til å være der noenlunde tidlig i håp om å få et av de bra bordene. Blir å bruke tida på godt øl.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Jeg skal prøve å få tatt turen, men begravelse og sånt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#12
Klokkeslett og shizzle på det her?
Mulig det står et eller annet sted, men når jeg driver på tapatalk så er det vanskelig å se
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Vi blir bare tre fra TÜA i morgen så om dere og er få kan vi slå sammen lag...

... om ikke FIGHT TO THE DEATH!
 
#16
Hey. Stikker til Løten for julefeiring i morra, så det var plutselig en del som skulle fikses. Dukker muligens opp i siste liten, men tør ikke å love noe.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Halve Tøyen Über Alles blir hjemme men vi fyller opp med en brettspillnerd og min brune lillebror som riktignok bare spiller FIFA og Tekken men har peiling på FF 1-6 så håper på noe derfra, sees!