[21.06.2013] Spillegals Spillstreamer: Operation Cooperation (0650 Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei dere!

Etter en lenger pause velger vi igjen å fylle Eiriksgate 15 med nerder og få på no gaming! Og denne gangen har vi et veldig artig konsept vi har gledet oss til lenge: Multiplayerspill i samarbeidsmodus! Ordentlig plakat på vei men ta denne så lenge:




Dere som så Resident Evil-streamen vil kanskje med glede huske hvordan Thinaran og undertegnede slet seg gjennom Resident Evil 5 coop natt til mandag? Helgen 21-23. juni vil dere få mye mer av det samme! Vi har en rekke spennende titler på lager som spilles med minimum to og max fire, de fleste vil sitte i stua men håper også å få med seere via Xbox Live, trenger alltids flere forslag til hva vi kan spille men hittil har vi denne lista over alternativer:

  • TimeSplitter 2 og/eller 3 er et jævla must!
  • House of the Dead: Overkill er et jævla must!
  • Castle Crashers er et jævla must!
  • Turtles in Time (helst SNES-versjonen men remaken støtter 4 spillere)
  • Battletoads in Battlemaniacs (første to brettene for det spillet er nådeløst drittvanskelig og continue-funksjonen gimper progresjon fullstendig).
  • Scott Pilgrim. 2-4 spillere og det eier. Såvidt jeg vet skalerer det ikke, så det blir lettere om man er flere.
  • Dead Nation. Zombiespill på PSN som er ganske fett, spilte gjennom det med Nabbe.
  • Portal 2
  • Zelda Quest (eller hva det heter) fra Nintendoland er for 2-5 spillere og blir ganske vanskelig mot slutten.
  • LittleBigPlanet
  • Rayman Origins
  • Donkey Kong Country Returns
  • Mario Party
  • Super Smash Bros.
  • Halo med seere
  • Om du kommer på fler spill, sleng de ut! Vi har tilgang på det meste av maskiner og shizz så jo mer jo bedre.
    Men dette krever naturlig vi stiller et stjernelag av progamere så først og fremst vil jeg si: Åpen invitasjon til alle. Vi vil trenge alle som kan, hittil håper disse å dukke opp:
    Buggz
    Sjutten
    Ganon
    DagV
  • Lodin
    Justin Case
    Klaymen?
    Du?
    Håper ikke alle har reist på ferie enda, kom med alle kommentarer, håper å se så mange som mulig i stua og i chatten!
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Jeg kommer vel som alltid på lørdagen. Om det er noe som må taes med (og glemmes) så bør vel det listes opp etterhvert.
 

demake

Seksuelt godteri
#3
Det der er noe jeg kunne tenkt meg å være med på, men ei venninne av meg flytter tilbake til Spania mandagen etter så det er fiesta jeg ikke kan unnvære den helgen.
 

ganon

The Boshy
#4
Jeg har tenkt litt på ytterligere spill, så tenkte vi kunne ta det i tråden nå så alle kan kommentere.

Donkey konga 1&2 (Jeg og Thomas har 4 trommesett mellom oss)
Monaco:what`s yours is mine (har fått veldig bra kritikker for multiplayer, har ikke testet selv)
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Jo altså flere spill, hva med River City Ransom og Spelunky? Ihvertfall sistnevnte passer bra siden det er 4 player og det ikke er nok spill på lista hvor man kan være rævhøl med hverandre.
 

Terje

mostly harmless
#9
Hva med Gauntlet? Dark Legacy for eksempel? Kan stille med PS2-utgaven. Og PS2, om nødvendig. Trenger hjelp med multitap og nok kontroller eventuelt.

Har lyst til å bli med på dette ja men som nevnt i comic-expo tråden har jeg allerede en Oslotur på programmet (helga før, denne gangen) og ikke all verdens med midler akkurat for tiden. Men skal alltids få til et eller annet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Jeg spretter gjerne innom
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#12
Jeg rikvester Lara Croft & the Guardian of Light. Dette er ikke en womb raider-spill og heller en coop-puzzle-diablo.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Jo altså flere spill, hva med River City Ransom og Spelunky? Ihvertfall sistnevnte passer bra siden det er 4 player og det ikke er nok spill på lista hvor man kan være rævhøl med hverandre.
Co-op Spelunky er en skikkelig god idé om vi vil ha en spillstream som bolstavelig talt aldri blir ferdig.
 
#16
Jeg er hyped for det her. Jeg har lyst til å spille turtles in time !
Er med på det meste , men ser det er ganske mange spill på lista der jeg aldri har prøvd
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Masse spill jeg ikke kan selv, men det blir litt av moroa!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Slenger innom på vei ut av døra her for å si at Monaco er dritfett, bare spill det ok. Det blir bare bedre av at ingen kan det.