[21.06.2013] Spillegals Spillstreamer: Operation Cooperation (0650 Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Satser som vanlig å starte i sekstiden, bare å komme fra ca fem tipper jeg. Må bare innom Gamestop elno å kjøpe mer spill!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#65
Kommer kanskje en tur på søndag. Ble noen uforutsette greier denna helga. Mulig jeg kommer en tur ikveld. Vi får se.

Vi. Får. Se.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#68
Vi håper å starte med Castle Crashers om vi er fire stykker i sekstiden! Om vi bare er tre kan kanskje en av seerne bli med som nummer fire?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#69
Jeg tar med meg to til, så vi blir i alle fall fire. Og jeg satte starttidspunkt på websiden til kl 19 så vi slipper å stresse. Skrev spill.no noe annet?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
Tror... jeg sa seks til de men fuck it, vi kan jo bare starte opp sofacam mellom seks og syv å ta det derfra!

Skulle kommet en spill.no-artikkel ca nå men skjer mye så den lar vente på seg litt men burde dukke opp, sier ifra så dere kan vise den til alle dere kjenner :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#71
Og her er vi!

PS: Vår venn hos spill.no, Jon-Cato, gifter seg som nevnt i helgen som dere kan lese om her (!).

PS2: Til alle gjester: Kjøleskapet mitt har nettopp begynt å oppføre seg merkelig så det fungerer bare 50% av tida og skal byttes ut men ja, så dere veit. Fryseren funker!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#75
Blire noe stemningsvideoer, eller?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#76
 

Lodin

Der Waaaah
#78
Da var jeg hjemme etter ålreit aften. Bør vel nevnes at jeg var relativt fyllesjuk og trøtt så det ble ikke mer spilling enn litt Castlebæsjers. Hjalp heller ikke at jeg ikke fikk sove særlig mens Twitch var nede.
Er vel en slags velsignelse at det er familieparty i morra så jeg måtte stikke hjem tidlig å ordne ting. Så skal jeg endelig få sove ut.