[21.06.2013] Spillegals Spillstreamer: Operation Cooperation (0650 Oslo)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Erre noe stream elller?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#87

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#88
Da avslutter vi helgen med Mario Kart-mesterskap! Sleng dere med siste halvannen timen!​
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#91
Ja, dette var veldig ålreite saker! Takk til alle involverte, jeg koste meg hele helgen, vi har hatt fint med seere og aktivitet i chatten! Fikk delt ut et par tusen spenn i spillform til lykkelige gamere i noen ganske artige konkurranser men ikke minst spilt en haug artige spill!

Gleder meg til å sette i gang igjen til høsten!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#93
Takk for denne gang, folkens. Det har vært en veldig bra stream med mye bra og artig variasjon i spill og mange folk innom (17 minus de to som bor der), og det er gøy. Da gjør det ingenting at vi bare lå på rundt halvparten så mange seere som vi har hatt på det aller meste.

Høydepunkter:
  • Terje tar atter en gang turen langveisfra og er med hele helga!
  • Battletoads med DagV. Jeg ELSKER dette spillet, men det er herrens mange år siden sist og jeg sleit litt med en sliten stikke. DagV er en kar man vil spille spill med, så jeg håper vi kan gjenta dette og vise at vi kan bedre!
  • House of the Dead: Overkill. Det festligste spillet, selv om jeg ikke spilte selv og sloknet i stolen etter massivt søvnunderskudd.
  • Et metrisk pultonn med street passes samtidig som Nintendo lanserer Street Pass DLC. Så, Animal Crossing. Ifølge USAs nyhetsnettverk var hele rommet stappfullt av pedofile voldtektsforbrytere.
  • RAEG under TimeSplitters 2.
  • Enda mer RAEG under Mario Kart Wii!
  • QUEST FOR THE GULLSTIKKA: En time med awesome i form av RÆSL i form av gradintrappstabling.
  • Ladybugs sitter hjemme og lurer på om jeg har vannet blomstene i Animal Crossing.
  • Vi fikk delt ut mange kvalitetsspill. Kudos til JustinCase for å ikke bare handle inn premier, men for å gjøre det geniale grepet å kjøpe inn færre men fetere spill. Det ble bra med aktivitet i chaten og.
Dette blir siste stream med den gamle websiden. Når vi går i gang igjen til høsten skal Alt Bli Bedre (tm), mer om det senere i den generelle streamtråden.


EDIT: Glemte steike meg wwe!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#95
Se her ja. Nå har jeg både fått sovet og dusjet. Begge er ting jeg egentlig skulle gjøre i går, men ... Persona da.

Som alltid, takk for en hyggelig helg. Fikk til og med spilt litt!

Ellers:
  • Bra med folk. Alltid et pluss. Terje fra uti gokk, ExiteMike tok streamcherryen sin. Nerden og milkbar tok turen igjen og, så det betyr vel at vi ikke skremte dem bort sist. Bra saker. Gullstjerne i boka til alle som ramlet innom.
  • Ræsl. Mye moro. Både det fantastiske kaoset som var gullstikka in the bank-matchen og Team Nabbe vs Team JustinCase.
  • HOTD. Synd jeg var såpass trøtt at jeg aldri fikk tagget inn og spilt det selv, men det var underholdende nok å se på.
  • Pizza, øl og Persona 3.
  • Jeg knuuuuuste Terje i Mario Kart. Knuste.
  • Knuste.
Sees til høsten, folkens.
 

Terje

mostly harmless
#96
Kom hjem rundt 11 i går kveld og landa fort og hardt i senga. Opp fra koma klokka fem idag, og stable seg på jobb med en kropp som var langtfra klar for det. Fy faen.

Hadde en knallhelg såklart, fikk spilla en hel del. Ble Left 4 Dead med geekern som gikk.. på et vis. Noe LittleBigPlanet 2 som jeg har eid altfor lenge uten å ha begynt på, må gjøres noe med. Jeg eide helt klart i ræsslinga under coach Filip, fikk skutt en masse udøde med Klaymen fordi han var mest opptatt av Å STIKKE AV MED ALLE BONUSPOENGENE, Donkey Kong viste meg og Filip hvor skapet skulle stå (RAEG) og fikk dratt en runde Timesplitters: Future Perfect med Buggz. Synd vi ikke rakk gjennom hele, men vi fikk kjørt gjennom Harry Tipper banene ihvertfall så det var konge likevel.

Og så spilte vi noe på slutten, husker ikke helt, var trøtt, hadde en dårlig kontroller, lægg..

Neste gang, Nabbe.

Neste gang.
 
#97
Jeg var der bare lørdag. Digget multiplayer-stream, for det førte til at jeg fikk spille mye. Av høydepunkter vil jeg nevne wrestlinga som var helt fantastisk i sin ubrukelighet (hvordan kan de ha gjort det mer siden PS1-spillene i samme serie fatter jeg ikke), 8 player Mario Party samt zombie-skyting med Terje. Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe meg det spillet så jeg får opplevd Directors Cut-modusen som vi unlocka når vi klarte spillet.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#98
Wrestling var åpenbart helgens to høydepunkter.
Og dette beviser nok en gang at multiplayer der man spiller mot hverandre er beppest! Er så mye ræg. Er så mye sinne. Det eier.
 
#99
Riktig takk for sist til alle jeg møtte i helga !
Det var absolutt en opplevelse jeg vil gjenta

av det jeg var med på og kommer til å huske best så blir det vel

Nabbe sin one handed Donkey Kong battles ! haha får håpe hånda gror igjen snart

Castle Crashers: Takk til Lodin som lot meg prøve selv om jeg kom litt etter dere hadde starta !
Jeg tror kanskje jeg bør revurdere strategien min på det spillet her , det er muligens en grunn til at det er flere stats å oppgradere. Jeg holdt meg å oppgradere magic og sett i ettertid var det kanskje ikke så smart. Jeg må sende en takk til Scary Paladin for at jeg i det heletatt kunne noe som helst i det spillet der haha

Turtles in time : Justin Case beista seg igjennom det spillet her på imponerende vis !!!! Jeg glemte helt at jeg var trøtt når vi fikk fyrt opp det spillet her. Snes versionen er utvilsomt den beste

Portal 2: Jeg aner virkelig ikke hva jeg holdt på med i det spillet her. Det er utvilsomt en perle av et spill med rimelig innovativt gameplay. Takk til ExciteMike som viste meg et par ting selv om ingen av oss var spesielt drevne på verken kontrollene eller puzzles her. Normalgeek og Justin Case fikk forhåpentligvis vist folk hvordan det skulle gjøres rett etterpå.

Høydepunktet for meg var nok også Battletoads ! Med litt mer øving der så kunne det gått 1-2 brett lenger kanskje haha
Buggz klikka jo helt og hadde jedi lignende reflekser på racing banen rett etter jeg døde. Jeg skal se om jeg får øvd litt på det spillet så kan vi prøve igjen mann !!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hahaha, ja muligens helgens høydepunkt da dag specca

o strength
10000 magi
0 defence
0 agility

"Hmm hva er det jeg har lite i a åja magi ja tre poeng til"