24: The Game trailer er ute

K999

Keystone State Of Mind
#2
Dette kan bli bra ja, gleder meg.
noern plasser i spillet var graffiken lit tvilsom, men gleder meg.:)
 
#3
Det ser faktisk ikke så verst ut, men jeg er stygt redd det kan bli veldig middelmådig. Får håpe det har en bra story ihvertfall.

Uansett, spillet må bli temmelig dårlig før jeg dropper å kjøpe det.. liker serien svært godt.
 

oma

Village Drunk
#5
kan jo bli en risiko at de som lager spillet ikke gidder å gjøre det helt fult ut for de vet at det er så mangen som skal kjøpe det uansett... får ikke håpe det...
 
#6
Det kan jo nesten ikke slå feil. :D
Så langt synes jeg spillet virker bra ... Gameplayet og konseptet ser ut til å være bra gjennomført, det eneste jeg er litt skeptisk til er hvordan historien blir. Håper det blir såpass gjennomført at folk vil huske 24: The Game som spillet som forandret TV-baserte spill. :flau:

Men det skal naturligvis plukkes opp på lansering. Har ikke noe annet valg, egentlig. :p
 
#7
er også alvorlig spent på den historien.
Den skal jo visstnok finne sted mellom sesong2 og 3...muligens 1 og 2, husker ikke riktig :p
får vite hvordan Kim Bauer begynte og jobbe i CTU og hva historien til Chase var :blunk: lyder kjedelig spør du meg....
...spillet havner i samlingen uansett! :D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy@15.05.2005, 00.58
Jeg er skeptisk til alt fra jødene bak The Getaway.
220149​
Hear, hear.

Men jeg har såpass dilla på tjuefire at jeg kommer garantert til å kjøpe det. Håper virkelig at dette blir bra.
 

oma

Village Drunk
#10
så det er jøden... ehh gudene bak the getaway som har laget det? kult :tommelopp: syns the getaway fikk ufortjent mye slakt... selv om det ikke svarte til hypen så var det virkelig ikke dårlig, men ble skuffet over at 2eren var så kort... :(
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
jeg lurer på om de greier og lage en bra fortelling nå som de har laget 4 historier, da kan d ikke bli super bra.

Men vi får vel alle håpe på d beste. :)
 
#12
2K Games har nå signert en kontrakt med Sony Computer Entertainment Europe og Twentieth Century Fox. Spillet skal komme på PS2 i slutten av året.
 
#13
Opprinnelig skrevet av oma@15.05.2005, 23.31
så det er jøden... ehh  gudene bak the getaway som har laget det? kult :tommelopp: syns the getaway fikk ufortjent mye slakt... selv om det ikke svarte til hypen så var det virkelig ikke dårlig, men ble skuffet over at 2eren var så kort... :(
220766​
Hva var bra ved det? Var det det orginale konseptet? Den fantastiske kontrollen? Det avslappende tempoet? Loading-tidene? Eller kanskje den orginale måten man fikk helse på?
 
#16
Den traileren så enda dårligere ut enn den forige. Jeg så absolutt ingenting som kan sies å være halv-bra i den engang. Grafikken var dårlig; kantete modeller, til tider fæl framerate og lusne animasjoner. Altså, for å kunne kapre stemningen til 24 er de nødt til å ha cut-scener på høyde med Metal Gear Solid spillene, det er ikke nok å leie inn skuespillerne fra serien og lage noen modeller som ser sånn halveis ut som dem.

Og så gameplayet da. Trailerne viser knapt shootouts eller kjøresekvenser, og de få gangene de gjør det ser de dritt ut. Bilfysikken så så jalla ut som en får den, for ikke å nevne de elendige animasjonene igjen...

Jeg elsker 24. Og jeg har like lyst som dere på et bra 24-spill. For the time beeing, ser det ikke ut som at vi vil få det. Og å kjøpe spillet bare fordi det er 24 gjør ikke serien noe godt; blir spillet dårlig, så hold dere unna. Da gjør dere både fans av serien og spill generelt en stor tjeneste ved å vise at det er kvalitet som selger dere, ikke merkevarer. Nok moral for èn dag nå...
 
#18
Jeg er redd for at dette spillet blir meget dårlig. Jeg reagerer også sterkt på grafikken. Max Payne 2-ish ser det ut som, kanskje dårligere enn det også.


Og vennligst boikott gamereactor.no. "24: The Game i nye skjermiser" :p
 
#20
Er det bare jeg som synes spill med undertittelen "the game" er tåpelig? jeg mener, no shit sherlock?

Jeg skal begynne å selge Pølser - The food.