[27.11.2012] Spillquiz med Magnus og Jon Cato (0179, Oslo)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Tirsdag er det duket for spillquiz igjen og jeg ønsker å få med meg flere slik at Spillegal kan fortsette den perfekte seiers-streaken vi har hatt til nå (2 av 2). Har du lyst til å ta med deg spill, t-skjorte eller noe annet samtidig som vi sementerer Spillegal på bransjekartet? Selvsagt har du det!

Det starter tirsdag 27. november og foregår på Tilt, som er en awesome pub med spilltema og mye bra og drittdyr øl. Quizen foregår i to faser à 20-30 spørsmål som er alt fra gjenkjenning av lyd og bilde, plassering av spill historisk og oversikt over nyheter. Det er morsomme spørsmål og bra stemning, så selv om du ikke har peiling er det artig å være med.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jon Cato skrev:
"BONUSOPPGAVE til nest ukes quiz. Hver dag frem til quizzen vil vi legge ut et navn på et spill. Disse seks spillene har en fellesnevner. Klarer dere å gruble dere frem til den og skrive den opp på svararket kan dere starte quizzen med en liten ekstra boost i form av bonuspoeng."
Første spill: Grim Fandango
Andre spill: Operation Wolf
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Fellesnevneren er at alle spillene har aids.

Nei, jeg skal gruble litt på den der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Fellesnevneren er bart.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Definitivt bart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Skal gjøre en ærlig effort for å rulle nedover i morra kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
BART
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
En ærlig effort holdt ikke, viser det seg. Må være heime og male.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#18
Jeg kommer nok ikke. :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Jeg gidder ikke å sitte alene på quiz, da blir jeg heller hjemme i dag.

Halve SG bor jo i Oslo, hvorfor er det så vanskelig å være med på noen pils i godt gamerlag?