2D, 3D eller blanding?

2D, 3D eller blanding?

  • 2D

    Stemmer: 0 0,0%
  • 3D

    Stemmer: 0 0,0%
  • Blanding

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Hva slags grafikk foretrekker dere?
Liker dere 3D grafikk lignende FFX eller Xenosaga, eller 2D grafikk som i de første suikoden spilla eller Tales of Destiny serien, Lunar osv?
Eller kanskje en blanding som i FFVII med 3D folk og stille bakgrunner, eller 3D landskap med 2D folk (sprites) som i f. eks Xenogears eller Grandia?

Jeg for min del må si jeg foretrekker 2D fordi jeg synes det passer mye bedre til et rollespill. På andreplassen kommer nok en blanding av 3D folk i stille bakgrunner, som i FFVII og VII.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Synes 3D er tingen, jeg. Et vellaget 3D-rollespill virker mye mer levende enn et 2D-spill.
Men når det er sagt sier jeg såklart ikke nei takk til et virkelig forseggjort 2D-spill heller, langt ifra (Golden Sun, for eksempel).
 
#7
Jeg er nok mest glad i 3D jeg og, men hvis en blanding av 3D og 2D er godt gjennomført, kan dette se mye stiligere ut enn både 3D og 2D.
 
#8
I prinsippet driter jeg i hva det er, så lenge jeg liker spillet. Men det er selvsagt et pluss med fint gjennomført 3D-grafikk.
 
#10
Har ikke så mye å si i et rollespill.
Jeg stemte "blanding"
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Tror faktisk jeg må si 2D. Panzer Dragoon Saga er det eneste rollespillet i 3D jeg har følt meg skikkelig hjemme i.
Ser da bort fra diverse hybridspill, f.eks. Deus Ex.
 
#13
blanding, digger grafikk stilen i FF7
 
#17
3D, selvfølgelig. Hello0o - \/| |_3\/3R | 2k4!!!!!11!!!!111
 
#20
Grafikken er ikke det viktigste nei. Selv om 2D grafikk gir meg en retrofølelse som jeg liker.. :)