2D, 3D eller blanding?

2D, 3D eller blanding?

  • 2D

    Stemmer: 0 0,0%
  • 3D

    Stemmer: 0 0,0%
  • Blanding

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Det som passer spillet.

Mao, ja takk begge deler, klarer ikke stemme.
 
#22
Selvfølgelig må rollespillene være i 3D, men ingame movie'ene trenger ikke å være i 3D sånn som i det kommende tales of Symphonia. :)
 
#23
Opprinnelig skrevet av JumboJet@16.04.2004, 14.20
Selvfølgelig må rollespillene være i 3D, men ingame movie'ene trenger ikke å være i 3D sånn som i det kommende tales of Symphonia. :)
tales of Symphonia?

Har du en link til info om dette spillet, og vet du om det er oppfølger til "Tales Of Phantasia" (et MEGET bra og vakkert rollespill)? Hadde satt pris på info, har ikke hørt et squapp om dette. Send meg PM eller post her... B)
 
#24
Det viktige er om spillet er bra eller ikke. Selv nøt jeg Golden Sun spillene langt mer enn jeg gjorde Final Fantasy X-2, og til og med Final Fantasy X, selv om jeg var hekta i lang tid av det også. Golden Sun er jo som kjent 2D...

Men ærlig talt... ingen spill har vondt av god grafikk. Men den gode grafikken, be it 2D eller 3D, vil ikke gjøre selve spillet bra, så jeg foretrekker ingen av delene egentlig.

Men så kan jo dårlig bearbeidet grafikk også ødelegge et spill ganske mye. 3D er jo kjent for å ha problemer med kameraføring og slikt, så hvis en utvikler ikke legger masse tid inn i 3D motoren, så ville jeg nok kanskje foretrukket at det spillet var i 2D, siden det er mye lettere å få til med tanke på å få ting oversiktlig og så videre.
 
#25
3d grafikk kan være fint og flott så lenge det er gjennomført, men når de ikke gidder bryet med å lage et world map (FFX) så hjelper det jo egentlig jævlig lite.

Til sist må jeg også si med enig med Blind Guardian, FFVI er mye, mye bedre enn FFX..på tross av de grafiske forskjellene.