3 xboxspill og 3 GCspill og et GBA-spill

#1
Alle spill på bildet + FF Tactics til GBA selges eller byttes!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Du fant også ut at Conker ikke funka på 360, ja? :(

200 + porto for Resident Evil 4?

Kan eventuellt bytte i:

Star Wars: Rouge Leader (GC)
Extreme G 3 (GC)
Wave Race: Blue Storm (GC)
007: Nightfire (GC)
Half-Life (PS2)
Lord of the Rings: Two Towers (PS2)
Smugglers Run 2: Hostile Territory (PS2)
Stuntman (PS2)
World Rally Championship (PS2)

Du får selvfølgelig to av disse for Resi, evt. kan jeg kanskje by på noen DVD-er for å fylle ut. Har du modda maskin av noe slag kanskje jeg slenger noe ekstra inn i pakken også.

Dersom bytte ikke er interessant står jeg fortsatt på 200 kroner, og jeg betaler porto.
 
#4
W00t. Funker ikke conker på 360? >.<
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Trodde de fleste hadde fått med seg at det ikke var slik det fungerte, jeg. :p
 
#7
Er ikke derfor jeg selger det. Jeg har en vanlig Xbox, så det er ikke noe problem.
Aquila: Det skal sies at det var lite som fristet, men DVD er litt fristende. Kommer jo an på hvilke. List opp, så kanskje :)
Nicholas: Nei, ikke Doom.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Gir ikke opp hva som helst av DVD-er heller, da film er en større hobby enn TV-spill for min del, men rent bortsett fra filmene jeg personlig ikke liker så er det jo også de jeg har to eller flere utgaver av. Her er ihvertfall noen jeg kan avse:

Behind Enemy Lines (1996-filmen)
Bleeder
The Bunker
Donnie Darko (Prism)
Close Contact of the Third Kind (Special Edition)
Guns n' Roses: Use Your Illusion I
Helter i Telemark
Bruce Lee: Fist of Fury
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
The Lord of the Rings: The Two Towers
One Hour Photo
Ransom
Resurrection
Scooby Doo
Stalingrad
Super Size Me
Taxi
Bleeder
Snatch (Superbit)
Crossroads

Husk at jeg også kan kjøpe spillet for 200 kroner, eventuelt kan du få for eksempel hundre kroner og et par DVD-er.
 
#10
Jeg skal tenke på det Nicholas, men tviler litt på det.

Aquila: Finnes det noe tall på hvor mange DVDer du gir for det?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Noen er billigutgaver, andre er ikke, så pek ut eller ranger hvilke du er gira på, så får du et godt tilbud.
 
#12
Jeg sier med en gang at det er ikke sikkert jeg går med på dette, men filmer jeg kunne tenke meg fra listen er:

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
The Lord of the Rings: The Two Towers
^Er disse papputgaver?^

Behind Enemy Lines (1996-filmen)

Bare tre jeg er interessert i, merket jeg =/
Har du ikke noe The Simpson, da?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
De er papputgaver. To discer, ikke de megautgavene med fire discer, de får du ikke.

Jeg har ikke noe Simpsons, men siden jeg er en ærlig kar (og dette burde du gi meg kredit for i detet store internett) skal jeg gjøre deg oppmerksom på at dette ikke er den Behind Enemy Lines med Owen Wilson, men en annen hippie-i-'nam-film. Den er kulere enn Wilson-filmen, da. Uansett, i forsøk på å ikke skrive for masse i disse alkoholiserte timar.. Du får begge LotR-filmene, Behind Enemy Lines og to til! bare fordi jeg kuler meg kul i dreng. Altså, velg deg fem filmer inkl. LotR-duo'n. Helt fritt knull og valg og fyll og garnityr bare jeg har noe offline å spille i sommer.
 
#14
Lyst på Kameo :rulleøyne: Hva skal du ha for det ??
 
#15
Aiyami: Jeg tror jeg har en deal på det spillet nå. Kom med bud. Er interessert i å bytte mot gode GC, GBA og DS-spill!

Aquila: Siden jeg vanligvis ikke bytter spill mot DVD-filmer, ber jeg deg jeg meg litt tid å bestemme meg på.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#16
Den er god. Vil bare legge til at jeg holder fast ved tilbudet mitt, enda så useriøst jeg virka her i går kveld. Altså, fem filmer av fritt valg.

Edit: Dette har jeg ikke lov til å selge her, men jeg gir deg ihvertfall brent Return of the king-DVD hvis du kjøper de to første. Funker på de fleste DVD-spillere og har meny og alt det der.
 
#19
Aquila: Jeg har vært på tur et par dager. Så siden jeg har vært så lenge borte, blir det vel ekstra kjipt for deg å høre at jeg må la tilbudet flyte vekk.

Angel Forge: Mye mulig jeg godtar det. Det er komplett ja. Er mest interessert i bytte mot annet komplett GBA-spill da (?).