300 på Blu-ray

Terje

mostly harmless
#1
I et av mine mer idiotiske øyeblikk (som det har vært bekymringsfult mange av når jeg ser meg tilbake :usikker: ) har jeg kjøpt to stykk av 300-filmen på Blu-ray. Så den ene selges, uåpnet og fancy som ny såklart. Vi sier hundreogfemti, og da er frakta inkludert. Noen?
 
#3
I et av mine mer idiotiske øyeblikk (som det har vært bekymringsfult mange av når jeg ser meg tilbake :usikker: ) har jeg kjøpt to stykk av 300-filmen på Blu-ray. Så den ene selges, uåpnet og fancy som ny såklart. Vi sier hundreogfemti, og da er frakta inkludert. Noen?
[/b]
Jeg kjøpern!
 

Terje

mostly harmless
#6
Var ikke klar over at det kunne eksistere noen koding på blu-ray nei. Gikk i grunn ut ifra at den er sonefri siden det står absolutt null og nada om noe sone på coveret til filmen. Sjekket selvfølgelig det før jeg solgte den om det var noe spess med merkingen på den. Ellers er den jo kjøpt i Norge, og da burde ikke sånt være noe problem uansett. Ser ikke helt problemet, hadde jeg bestilt den fra langtifra så hadde jeg sansyligvis nevnt det ja.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Hovedregelen er egentlig at blu-ray er sonefri. Fox har soner på sine discer, og enkelte Lion's Gate-titler er også sonelåst.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Er ikke soneinndelinger på vei ut, egentlig? Hvorfor tviholder enkelte selskaper på det? Trodde det var en av tingene man hadde lært siden forrige gang et nytt format ble lansert, og det hadde jo vært et slagsfortrinn for Blu-Ray også.