50 Cent: Blood On The Sand (PS3/X360)

Kilik

Lokal moderator
#1
Den etterlengtede oppfølgeren er endelig annonsert. Originalen solgte nærmere 2 millioner kopier, så det var vel bare et spørsmål om tid. Bruker Unreal Engine 3 og skal være ute til julesalget.

Intervju med IGN. Denne gangen er Fiddy i Midtøsten:

...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.


So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, [saying] if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.

So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Shit. Ikke engang Yeti kunne kommet på en så balle historie og setting, hadde han prøvd.
Jaja, får starte å hypen!
 
#3
Himmel. Jeg har ikke ord. Etter en av de dårligste spilla på ps2 kommer jammen en oppfølger.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
Ah, det var faktisk denne hele byen som var gruver. Og det bør ikke folk glemme, for da skyter fiddy deg utfor en bygning, kapper av deg huet, stjæler lommeboka di, og tar kofferten fra DA MAN.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Awww, jeg som trodde dette skulle handle om at Fiddy skulle lære unge kvinner hva de skal gjøre når de får mensen for første gang og befinner seg på en offentlig strand. :logik:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8
Spørsmålet er fortsatt når Mathematics with 50 Cent kommer til DS.

"Two niggas in the front, two niggas in the back, that's _____ niggas ridin' strapped in grandpa's cadillac."

(Psst, se hit)
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#9
Håper vi får lov til Ghostride humvees i dette spillet


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Spørsmålet er fortsatt når Mathematics with 50 Cent kommer til DS.

"Two niggas in the front, two niggas in the back, that's _____ niggas ridin' strapped in grandpa's cadillac."
Mathz Up In Diz Hizzy: Get Crunk wit da Krew gleder jeg meg til.

"I got (25/5)____ on it"

"I got ((45*2)+9)____ problems but a bitch ain't one"

Og såklart Spellin'n'Grammar wit Snoop & Friends.

"(Not now, but at a future time yet to be determined)____ Nate Dogg and Warren G they have to regulate"

"What's my motherfuckin' name? _ _ Double-O _ D _ Double-G"
 
#11
"It's ((46.75)* 4)____ on an undacova cop!"
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#12
Gidder ikke regne, men tipper 187 ; )
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Choose the correct description of the relationship between money and problems:

A: money - money = problems * money
B: money - problems = money / money
C: money + money = problems + problems
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Money over power,
power over money,
or
money equals power?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Bare sånn i tilfelle dere ikke har sett den så har vi denna her. Noen er veldig morsomme, noen er... ikke så morsomme. Uansett det artigste Excel har blitt brukt til siden Football Manager.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#18
Jeg syntes nok det var litt rart at han rapperduden skulle få militær begravelse. Spøken blir visst avslørt i slutten av videoen, men jeg tipper ingen av oss gadd å se så langt. :p
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#20
Jeg er sikker på at fiddy bryr seg om hva du syns Klayman, der han ruller i millionene sine og lekre negresser med gelatinrumper. Sheeeeet fiddy got it made, han er helten min, lett. Off the hook, fo sho, mos def.