50cent I et skytespill!?

#1
Tru meg, han skal det!
Og ja, du leste riktig.
I et skytespill.
Prøver egentlig å senke forventningen, men
jeg syntes det virket litt interessant..... :rulleøyne:
Hva trur dere, deres forventninger, bryr dere i det hele tatt?
Det er en vane at når filmstjerner eller popartister puttes i en spill,
blir det bare kjedelig.
Det er derfor jeg bare vil ha deres mening.

50 Cent: Bulletproof

Jepp, folkens!! :ler:
 
#4
Leste det jeg også, for et par dager siden, tror jeg. Det kan jo ikke bli noe annet enn ræva, men så kan det skyldes at jeg misliker 50 Cents forøk på å være gangstah-hoe-bitcheezz som pesten.
 
#6
Sant det! :ler:
Skyting blir det helt sikkert nok av, spesielt damer viss vi tenker på 50cents neverland!! :ler:
 
#7
Pøh, innerst inne er han et mykt lam, men på utsiden er han 'skutt ni ganger og har banket opp halve L.A. i sin harde tid som doplanger on tah fucking streets'.

Verste er jo at spillet visstnok skal omhandle disse skyteepisodene hans. Unngå å bli skutt, eller noe. :D
 
#13
For en dumming.
Beklager, men han forventer at spillet hans skal bli uhyrig populær?
Ikke er det bare noe gærnt med musikken hans, men både spillet og hodet hans!! :D
 
#14
Opprinnelig skrevet av Jani@30.03.2005, 18.26
Leste det jeg også, for et par dager siden, tror jeg. Det kan jo ikke bli noe annet enn ræva, men så kan det skyldes at jeg misliker 50 Cents forøk på å være gangstah-hoe-bitcheezz som pesten.
198850​
Word.

Dette kan umulig bli bra. >_<

Jeg skal ryste spillverdenen slik jeg gjorde med rapverdenen
.. herregud.
 
#17
Hah!
Lurer på om spillet vil følge nøyaktig det som sjedde med 50cents skyteepidisoder.
Men, men. Ikke det at jeg trur spillet blir bra, men jeg trur at det vil selge.
Med tanken på fansen til 50cent og de der i klassen som vil "wannabecole".
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Opprinnelig skrevet av Jani+30.03.2005, 18.26-->
Leste det jeg også, for et par dager siden, tror jeg. Det kan jo ikke bli noe annet enn ræva, men så kan det skyldes at jeg misliker 50 Cents forøk på å være gangstah-hoe-bitcheezz som pesten.
198850​
[/b]
<!--QuoteBegin-Revan
@30.03.2005, 19.54
Word.

:ler:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Hæhæh. Jeg visste ikke at å kaste skytevåpen på folk var like effektivt som å faktisk skyte dem, men det er det visst ifølge traileren til Femtiøra.
Forøvrig blir nok spillet kult om det blir sånn som traileren, men det blir det ikke. Traileren ropte "prerendered" på rimelig lang avstand.