7 Strøkne XBOX spill

Selger følgende 7 spill (helst samlet), knapt brukt:

Hitman 2
Midtown Madness 3
Project Gotham Racing (ja, det førse)
Rallisport Challenge (ja, også det første)
Return To Castle Wolfenstein
True Crime:Streets Of L.A.
XIII

svar på tråd eller skriv mail:

kaheggen@hotmail.com

Det er ikke vår skyld at du kjøper drittspill ... :usikker:

Spør du meg ser det ut som en bunke spill, som en liten drittunga har kjøpt fordi det har et stilig cover.

Jeg betaler portoen hvis du sender dem til meg.

Opprinnelig skrevet av Alucard@11.03.2005, 20.04
Spør du meg ser det ut som en bunke spill, som en liten drittunga har kjøpt fordi det har et stilig cover.
188458​
Eller, så kan det være at noen av disse spillene først ble sluppet til vår godeste, og derfor kjøpte man gjerne spill ettersom de kom ut.

Opprinnelig skrevet av Alucard@11.03.2005, 19.04
188458​

Spør du meg, ser det ut som du er drittungen her.

Wolfenstein var dritbra i sin tid. Rallisport konge.. True crime har sine kvaliteter det også. Men du har vel kanskje ikke prøvd noen av disse spillene? Hjelper lite å sitte på forum dagen lang å lese om spill. Det finnes faktisk folk som SPILLER spillene sine.

Uansett. jævlig UNØDVENDIG klaging. Han prøver bare å selge noen av de gamle spillene sine. Liker du de ikke så HOLD KJEFT og fortsett med forumsurfingen din..

Først og fremst; Jeg sa aldri at han var en drittunge. Les innlegget en gang til før du kaller meg en drittunge.

Hjelper lite å sitte på forum dagen lang å lese om spill. Det finnes faktisk folk som SPILLER spillene sine.
Hva faen skal dette bety, kjenner du meg?
Veit du hvilke spill jeg spiller og mine vaner av surfing på internett.
Dette argumentet skjønner jeg ikke.

Liker du ikke at jeg sier meningene mine så HOLD KJEFT, og fortsett med
forumsurfingen din.

Spør du meg, så var den kommentaren veldig unødvendig. Spør du meg, så er dette en haug med spill en fyr har kjøpt, og som han nå vil selge. Jeg synes heller ikke at det var allverdens spill, men slike kommentarer hjelper ingen.

Ok, jeg får prøve å pisse på bålet jeg startet.

.. *jeg vil gjerne*snufs*komme med meningene*snufs*.. mine...

Haha, slik som denne tråden har utviklet seg. Disse spillene er vel ikke regnet som drittspill, så vidt meg bekjent, jeg selger fordi jeg ikke spiller så mye lenger.