9/9 1995 og 9/9 1999

#1
hendholdsvis 10 og 6 år, feir med måte :svette:
 
#2
Ehh, da får jeg vel si gratulerer med dagen eller noe i den dur. :)

Tiden flyver fort må jeg si(nå følte jeg meg gammel gitt). Nesten 10 år siden jeg fikk min første PSX, og det føles som det var i forrige uke omtrent. Glemmer aldri reklamene fra spill som Destruction Derby, Battle Arena Toshinden, WipeOut, Ridge Racer og Tekken. Uforglemmelige tider.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Ridge Racer var faenmeg sakene, skal jeg si deg. Men de tre beste Playstation-titlene (såvidt jeg vet vaffal) var Metal Gear Solid, Crash Team Racing og Team Buddies.

Dreamcast var jeg aldri kul nok til å eie. :(
 
#4
Tenke seg til, nøyaktig 6 år etter lansering, så popper det altså en DC ned i postkassen min(vel, pakka ble levert i døren da...)
:D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Det blir vel nesten en slags begravelsesaktig feiring over Dreamcast...
Men så har jo jeg til gjengjeld to =D
 
#6
Opprinnelig skrevet av Camrot@09.09.2005, 22.50
Tenke seg til, nøyaktig 6 år etter lansering, så popper det altså en DC ned i postkassen min(vel, pakka ble levert i døren da...)
:D
259955​

it's a sign of the 2nd comming :svette:
 
#7
Feier de bursdag ? :ler:

Joda, tøft med feiringer ;) Digga Dreamcasten, synd den døde så fort ut. Og den gode gamle lille grå. Gitt meg mange goder tider. Men favoritten der er selvfølgelig MGS.
 
#9
PSX, w00t, PSX, w00t!
Faen jeg husker bursdagen jeg fikk den sammen med "Battle Arena Toshinden 1" og "Demo 1".

Topp 3 spill: Crash Bandicoot, Music og Beatmania. Og Tomb Raider 2. Åsså FF7. Og selvfølgelig Gran Turismo. Også GTA.
 
#10
PSX-en min lever fortsatt i beste velgående. Det hender fortsatt at jeg graver den frem fo å spille noen av de knallspillene jeg har til den (kan ikke spille dem på PStwo pga minnekort). Jeg har bl.a. alle FF-spillene (ett som ikke kom til Europa engang), Alundra, Castlevania: Symphony of the Night, Metal Gear Solid (NTSC). De jeg har listet opp nå er favorittene.

DC var jeg ikke heldig nok til å eie, men jeg lånte den av plan_9 en stund. Da storkoste jeg meg med Sonic Adventure (og demoen av toern), House of the Dead, Dead or Alive 2 (syns det suger nå). Jeg testet også RE: CV, men det ble for skummelt, og PSO, men jeg kunne bare se hvordan det funket siden plan_9 ikke ville jeg skulle spille med characteren hans. Det var også noen andre spill jeg elsket, men jeg husker ikke navnet på dem. Dreamcast burde virkelig levd lenger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Hadde aldri noen PSX, skal aldri ha det heller. Men Dreamcast, far. Det har jeg, og den rocker.
Selv om den er litt nedprioritert for tiden... :(
 
#14
Jeg har Dreamcast nå. Dette er min andre. Muligens tidenes konsoll. Synd det er så jævla vanskelig å få tak i spill til den nå. Hadde en haug med spill før, men solgte hele sulamitten for å få penger til å kjøpe en av verdens første flashbaserte Mp3-spillere: MuVo. Alle folka var lizm: "WOW, så liten den er!"