aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAHHH (Serious Sam HD)

Lodin

Der Waaaah
#1
Såh, det ble sluppi på Steam i går og er en 100% identisk utgave av SS1. Bortsett fra at det er i "HD" da. :p
Det vil si, dette kjører i Serious Engine 3 så det har alle mulige moderne filtere og shizz man kan forvente og alle modellene er pussa opp så det ser betraktelig mye bedre ut. Masse fin gibbing har de fått til og. Fiender eksploderer i flott blodsprut og restene blir liggende spredt så fint atte. Men annet enn det er det ikke så mye nytt. Så man peiser på som alltid og gønner til de Siriansk varoksene kommer hjem. E: Jo også kjører coopen i Valve sitt Steamworks så det bør være relativt stabilt.
Noen som blir med på noen runder i kveld, si klokka 7?

Sånn ellers vet jeg at flere av dere har tenkt å spille dette på 360, men A. det er utsatt til desember en gang og B. det har bare støtte for 4 stykker i coop, mens jeg poppa inn i en 16 player server istad. PC vinner igjen. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg er med, vettu.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Dumme Tekken-tråd! :argh:

E: Eurogamer har starta sin egen nedlastingstjeneste og foreløpig har de bare Serious Sam HD. Det er derimot billigere enn noe annet sted så heh. GGG
 

Dukie

nice girl
#4
Takk for tipset ! Skal sååå kjøpes og spilles på pc selvsagt når jeg er ferdig med alt av eksamen, herregud jeg har hatt det moro med disse spella.

Serious Santa-Sam <3
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Det skinnet er fortsatt med ja. :p

Sånn ellers får man en CD-key når man kjøper via den GGG-greia som man kan plotte inn i Steam og aktivere det der.