AC: Wild World

#1
Hei, folkens!

Er det noen der ute som kan komme å kjøpe en ting hos Tom Nook i byen min, slik at han oppgraderer butikken sin? :p Fant nylig ut at det var dette som trengtes etter å ha spekulert i måneder hvorfor han aldri oppgraderer den...

Den som eventuelt melder seg skal få betalt selvfølgelig, men i bells!
Send meg en PM om du har mulighet for å hjelpe meg, så kan vi avtale et møte :D

På forhånd takk!
 
#4
Spesielt dette med at folk som ikke har peiling frivillig kommer frem og driter seg ut for å fortsatt tro at de kan best. Det jeg snakker om er Animal Crossing, og om du ikke vet hva dreier som så har du ingenting her å gjøre. Men jeg takker deg likevel, varmet meg litt på en ellers så kjølig høstkveld.
 

K999

Keystone State Of Mind
#5
Selv om jeg forstod det, så feilet du hardt med emnet navnet: AA:Wild World = AC: Wild World.

:p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#6
SITAT(EyEll X @ 12.11.07, 22.50) 88958
Spesielt dette med at folk som ikke har peiling frivillig kommer frem og driter seg ut for å fortsatt tro at de kan best. Det jeg snakker om er Animal Crossing, og om du ikke vet hva dreier som så har du ingenting her å gjøre. Men jeg takker deg likevel, varmet meg litt på en ellers så kjølig høstkveld.
[/b]
Altså det står AA og det jeg forbinder med AA er enten America's Army, eller Annonyme Alkoholikkere og lignende ting liksom.

Kunne kanskje ha hvert noe fra America's Army, siden det har kommet en del nytt der i det siste. Men ser jo nå at det ikke stemmer :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
SITAT(Halky @ 12.11.07, 23.09) 88961
Altså det står AA og det jeg forbinder med AA er enten America's Army, eller Annonyme Alkoholikkere og lignende ting liksom.

Kunne kanskje ha hvert noe fra America's Army, siden det har kommet en del nytt der i det siste. Men ser jo nå at det ikke stemmer :p
[/b]
ja :p kanskje lese :p innlegget neste gang da :p hehe
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Ehm Nicholas jeg leste det første start innlegget og var jo derfor jeg spurte hvilket spill det gjaldt. Han hadde jo ikke nevnt hvilke spill.
 

K999

Keystone State Of Mind
#10
Nei, men da hadde vel EyEll X rett. Vi andre som har spilt AC:WW, forstod det utifra tittelen (som var ræva, ja) og første innlegget. Og jeg siterer "Vil noen komme til byen min" slutt av sitat, der har du svaret. :)
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Kunne vært Armed Assault, der har de både byer og butikkfolk med rare navn (forutsatt at du er ute etter å kjøpe nye skytevåpen). Men nei da, det er et sånt spill der alle er hyggelige mot hverandre hele tiden. :(
 
#14
AC: WW er greit det. Jeg var veldig glad i det i fire uker. Så ble det meningsløst... og deretter dritkjedelig. Samme greia gjentas dag etter dag. Skjønner ikke de folka som klarer å spille i et år sammenhengende.
 
#15
SITAT(Revan @ 13.11.07, 21.39) 89056
AC: WW er greit det. Jeg var veldig glad i det i fire uker. Så ble det meningsløst... og deretter dritkjedelig. Samme greia gjentas dag etter dag. Skjønner ikke de folka som klarer å spille i et år sammenhengende.
[/b]
Sant nok. Kan bli kjedelig i lengden. Men jeg har spilt det helt siden det kom ut (mars 06?). Ikke hver dag selvfølgelig, men i perioder. Det er noe med sjarmen tror jeg. Å stå å snakke med en treningsnarkoman av en bjørn mens en elefant kommer joggende i bakgrunnen er ikke noe man ser hver dag :p