Ace sin PSP

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg har en pent brukt PSP som har samlet støv på hylla i en stund.
Med denne PSP'en følger:
-To spill (RidgeRacer (JAP) og Twisted Metal:Head On(US).
(At Ridge Racer er Japansk har lite å si, ganske mye engelsk i det. Og begge spillene virker på alle slags PSP maskiner, etter som at den er sonefri.) :)
-En minnebrikke på 32mb, som er plenty hvis det kun er spilling den skal brukes til.
-En hånd-reim, som gjør det vanskeligere å miste PSP'en i bakken :trollmann:
-En screen-protector, som allerede er satt på. Etter som at jeg faktisk brukte PSP'en i en periode, så er det slitasje på den, men det er det eneste som er slitt. :tommelopp:
-Lader OG en PAL strøm-ledning som jeg selv kaster inn slik at DU ikke trenger å kjøpe ny/bruke din PlayStations strøm ledning... og en US strømledning med en UK adapter, slik at du kan lade den mens du er i utlandet...
-Stoff-lomme, slik at du kan bære din PSP med stil :kul:
-Batteri som fulgte med PSP'en.
-USB2 kabel.

Grunnen til at jeg selger den er at jeg ikke spiller noe lenger, og dermed kvitter meg med alt mitt spillutstyr... som mine brødre ikke arver...

Jeg håper å få solgt alt dette for 2.500,-


 
#3
Det eneste negative med en japansk PSP er at den ikke kan spille av europeiske UMD-er?

I det tilfellet er jeg kanskje interessert.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Freezar@08.09.2005, 08.44
Det eneste negative med en japansk PSP er at den ikke kan spille av europeiske UMD-er?

I det tilfellet er jeg kanskje interessert.
259369​
Japansk PSP spiller av sone 2 UMD'er. Samme som europeisk sone. Så det skal ikke by på noen problemer.
 
#6
Opprinnelig skrevet av plan_9@08.09.2005, 15.18
Hvilken Firmware er det? Om det er 1.0 eller 1.50 er jeg kanskje interessert i den.
259437​
Jeg har oppdatert softwaren via nettverket.
ELLER så har jeg virkelig missforstått deg her...
 
#7
Opprinnelig skrevet av Freezar@08.09.2005, 08.44
Det eneste negative med en japansk PSP er at den ikke kan spille av europeiske UMD-er?

I det tilfellet er jeg kanskje interessert.
259369​
WiKKiDCLOWN virker visst som en av den vitne typen.. jeg har selv liten aning.
Har kun lest at alle PSP'er skal kunne lese alle UMD'er... men for meg går det under spill for det meste. Og om det er noen forskjell fra spill og media UMD'er vet jeg ikke... :flau:
 
#8
For å oppklare litt:

Japan har Sone 2, samme som her i Europa. Det betyr at Amerikanske(Sone 1) filmer ikke vil fungere på en japansk/europeisk PSP.
Spillene er derimot sonefrie. Så det er defor den japanske PSP'en er mest importvenllig.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Mongis@08.09.2005, 17.01
For å oppklare litt:

Japan har Sone 2, samme som her i Europa. Det betyr at Amerikanske(Sone 1) filmer ikke vil fungere på en japansk/europeisk PSP.
Spillene er derimot sonefrie. Så det er defor den japanske PSP'en er mest importvenllig.
259470​
Takk for oppklaringen :tommelopp:
 

oma

Village Drunk
#10
siden man kan få den på lik-sang ny for 1800... er det da ikke en mulighet for å prute her?
 
#11
For å finne ut hvilken Firmware du har: Skru på PSP og i menyen går du til Settings, så går du videre nedover til System Settings. Når du går inn på den så får du opp flere valg, bla litt nedover til du finner System Information. Går du inn på den så kan du se at det står System Software, og det er her du finner hvilken versjon du har.
 
#13
Opprinnelig skrevet av plan_9@08.09.2005, 17.40
For å finne ut hvilken Firmware du har: Skru på PSP og i menyen går du til Settings, så går du videre nedover til System Settings. Når du går inn på den så får du opp flere valg, bla litt nedover til du finner System Information. Går du inn på den så kan du se at det står System Software, og det er her du finner hvilken versjon du har.
259484​
Jeg har 1.51.. skal få den trådløse ruteren i gang for å se om jeg finner en update.
 
#18
Er det Garanti på den?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.