Action Replay G for GameCube

F

Fanta Boy

Gjest
#1
Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe Action Replay G til gamecube . Men jeg lurer på dette:

Går det ann og legge inn koder fra Codejunkies???
Hva står G`en for???
Har kjøpt den, men så på statusen Lagervare / Forhåndsbestilt betyr den at den er i lager, eller at den ikke er i lager, men kommer??
 
#2
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@16.06.2004, 14.52
Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe Action Replay G til gamecube . Men jeg lurer på dette:

Går det ann og legge inn koder fra Codejunkies???
Hva står G`en for???
Har kjøpt den, men så på statusen Lagervare / Forhåndsbestilt  betyr den at den er i lager, eller at den ikke er i lager, men kommer??
1. Ja
2. Gamecube? :p
3. Vet ikke
 
F

Fanta Boy

Gjest
#4
Opprinnelig skrevet av Klaymen@16.06.2004, 20.19
Den så noenlunde utdatert ut. Her får du garantert den nyeste versjonen. Dessuten får du vite alt hva den gjør.
Øhh..det er akkurat den samme, den nyeste heter Max! Som jeg har til ps2. Men AC Max til Gc har de ikke på Gamesmix. Men jeg skal bare kjøpe denne dingsten, til og hjelpe meg gjennom noen spillefaser. Og denne holder i massevis, jeg skal ikke ha noe nytt og fancy, men takk for alle svar. Dere er greie vettu :forelsket:
 
#5
Det finnes ikke MAX til GC, bare ps2 som har det. Den jeg linket til er garantert den nyeste, fordi det er nemlig siden til dem som faktisk lager Action Replay. Og ja, det har kommet noe nyere enn MAX til PS2 også. Denne støtter blandt annet avspilling av divX og mulighet for spilling av gamle sega-roms.

Men jeg tipper at den eneste forskjellen mellom gamle og nye versjoner, er at med den gamle er det mindre koder lagt inn fra før. Jeg ville uansett ha kjøpt nyest mulig versjon.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#6
G'en er versjons-nummeret på softwaren. Eldre versjoner har mindre cheats og dårligere støttet Freeloader-funksjon. G er nyeste mener jeg, har selv F-versjonen.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#7
Lagervare / Forhåndsbestilt Hva betyr det a?? Når får jeg den??
BTW det er gamesmix som dere vet.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Klaymen@16.06.2004, 21.28
Det finnes ikke MAX til GC, bare ps2 som har det. Den jeg linket til er garantert den nyeste, fordi det er nemlig siden til dem som faktisk lager Action Replay. Og ja, det har kommet noe nyere enn MAX til PS2 også. Denne støtter blandt annet avspilling av divX og mulighet for spilling av gamle sega-roms.

Men jeg tipper at den eneste forskjellen mellom gamle og nye versjoner, er at med den gamle er det mindre koder lagt inn fra før. Jeg ville uansett ha kjøpt nyest mulig versjon.
Sega Mega Drive even.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#9
Opprinnelig skrevet av mhaggar@18.06.2004, 01.16
Sega Mega Drive even.
Den AR en har ikke kommet til norge ennå, du kan bestille den på Codejunkies men det er mye stress, og dyrt!