ADVARSEL!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ikke finne på å kjøpe eller bytte spill med denne personen:

***

kallenavn på forumet: And1Playa

Jeg har nettopp byttet Driv3r mot hans Ninja Gaiden, når jeg skulle spille det fikk jeg beskjed om at platen var skitten eller ødelagt!!! Platen var ikke løs i coveret, så det er så absolutt ikke posten sin skyld... Jeg har kjøpt og solgt kanskje 100-150 spill med postforsendelse og har aldri vært ut for at spillene har vært ødelagt...

Det var mange stygge riper i platen, og pussig nok så har han ikke svart på mine e-poster etter at jeg hadde sendt spillet!!! Så han har nok så absolutt ikke rent mel i posen... Men jeg er så absolutt ikke ferdig med saken, for dette er en prinsipp sak.

Mvh

Ketil Bergmann.
 
#3
Jeg handla med han, og det gikk helt fint det.
 
#4
Ja men i dette tilfellet så har han bevist byttet et defekt spill til fordel å få et nytt i retur... Slike ting er umoralskt og simpelt, mange av dere kjenner nok igjen meg ifra det gamle spillegal forumet, og mange av dere har kjøpt spill av meg... Så dere veit at jeg er en ærlig og pålitelig person som alltid har holdt ord, derfor forventer jeg det samme tilbake...

Jeg har sendt flere e-mailer til han, og som forventet ikke fått noe svar!
Jeg har så absolutt ikke tenkt å akseptere dette, for dette handler om prinsipp og ikke penger! Han lærer absolutt ingen ting hvis jeg godtar dette.

Det er selvfølgelig opp til dere om dere vil handle med slike sleipinger, men mitt råd er å fryse han ut...

Mvh

Ketil Bergmann.
 
#5
Jada, det skjønner jeg, men ta det opp med Iliuz eller neptune, kanske de kan gi han en tittel som det står at han er en svindler eller noe lignende...
 
#6
HVA I HELVETE ER DET DU SNAKKER OM? ENESTE GRUNNEN TIL AT JEG IKKE HAR SVART PÅ EMAILENE DINE ER FORDI JEG IKKE HAR VÆRT HJEMME!!!!! JEG HAR VÆRT PÅ HYTTA TIL EN KOMPIS! NÅR JEG SENDTE SPILLET VAR DET HELT I ORDEN OG JEG TESTET DET FØR JEG SENDTE DET TIL DEG...... FÅR DU IKKE SPILT SPILLET PÅ MASKINEN DIN ? JEG HAR PRØVD Å RINGE DEG PÅ MOBIL MEN SIM KORTET DITT ER SPERRET.
 
#7
Ehm... Du brøt en regel i GameFAQs sin TOS med all caps lock-en... CJAYC IS GOING TO EAT YOU! *paranoid*

<_<

UANSETT SÅ VIRKER DET ENDA MER TVILSOMT NÅR DU SKRIVER SLIK OG BANNER OG HUSERER I STEDE FOR Å SVARE SKIKKELIG OG SIVELISERT...

<_<

*forsvinner*
 
#8
Beklager for at banna og skrev med store bokstaver, men det er fordi jeg akkurat har kommet hjem for å sjekke emailen og finner masse poster imot meg og vet selv at det ikke var sant... jeg sendte spillet helt fint der du kunne spille, men hvis du ikke av en eller annen grunn ikke kan spille det så syns jeg det er fair at du sender tilbake spillet og det samme gjør jeg.
 
#9
Og da var brått problemet løst. Trønder sender tilbake, og det samme gjør And1Playa... Shake hands and make up, people. :)
 
#10
Jeg har idag fått Ninja Gaiden tilbake, og det fungerer helt PERFEKT på Xboxen min. Kan ikke skjønne hvorfor du ikke fikk spilt det Kjetil! Jeg kom inn på spillet med en gang og fikk spilt det. Xboxen min er ikke chippet heller og spillet er jo PAL! Hvis du ikke får spilt andre spill på maskinen din som du har byttet med andre, anbefaler jeg deg å sende xboxen din for sjekk. Har du fått tilbake Driv3r?
 
#11
Har fått Driv3r... Det var overhodet ikke mulig for meg å spille Ninja Gaiden på min Xbox, selv om jeg kjørte igjennom rensedisk flere ganger! Dette resulterte i at jeg fikk den samme feilmeldingen hver gang om at dvd platen som er i xbox`en er skitten eller ødelagt, enten før det var ferdig lastet inn eller etter ca 2-3 min spilling!!! Har aldri opplevd dette før, alle de andre spillene jeg har og har hatt, har fungerer utmerket på burken min.

Har tenkt å kjøpe Ninja Gaiden hos Elkjøp eller Lefdal, så for jeg da se om et nytt eksemplar av spillet vil fungere på burken... Jeg tror deg når du sier at det fugerer på din xbox, men uansett så er det veldig merkelig at det ikke skulle fungere på min Xbox hvis det er PAL versonen!

Mvh

Ketil Bergmann.
 
#12
Opprinnelig skrevet av trønder@02.07.2004, 13.35
Har fått Driv3r... Det var overhodet ikke mulig for meg å spille Ninja Gaiden på min Xbox, selv om jeg kjørte igjennom rensedisk flere ganger! Dette resulterte i at jeg fikk den samme feilmeldingen hver gang om at dvd platen som er i xbox`en er skitten eller ødelagt, enten før det var ferdig lastet inn eller etter ca 2-3 min spilling!!! Har aldri opplevd dette før, alle de andre spillene jeg har og har hatt, har fungerer utmerket på burken min.

Har tenkt å kjøpe Ninja Gaiden hos Elkjøp eller Lefdal, så for jeg da se om et nytt eksemplar av spillet vil fungere på burken... Jeg tror deg når du sier at det fugerer på din xbox, men uansett så er det veldig merkelig at det ikke skulle fungere på min Xbox hvis det er PAL versonen!

Mvh

Ketil Bergmann.
Jeg hadde før et problem med min Xbox at den ikke kunne spille enkelte dvd'er (fikk opp en lignende feilmelding som deg, at discken var skadet, eller ikke beregnet for Xbox). Tror det også var et spill der jeg plutselig kunne få denne meldingen.

En dag ble xboxen min skadet av lyn og torden og jeg fikk ikke startet den. Da sendte jeg den til Microsofts support (de har sinnsykt bra service forresten - tok bare sju dager fra jeg sendte den til England til jeg fikk den tilbake) og de skiftet ut en del ting (dvd-spilleren blant annet tror jeg). Da jeg fikk den tilbake hadde jeg ikke lengre noen av de problemene jeg hadde før.

Var det ikke forresten også feil med noen av de første xboxene som kom, eller husker jeg helt feil?

Kan godt hende at det ikke er samme problemet du har da...
 
#14
:p

Det er forskjellige DVD-Rom modeller i forskjellige Xboxer, noen er røtne, og andre er bra... Thomson som jeg har er røten, og tar ikke noen typer DVD plater, og ikke CD-R heller.
 
#15
Opprinnelig skrevet av musa@04.07.2004, 01.48
Trøndern: kanskje du la spillet feil vei i xboxen din?
Kan bare informere om at jeg kjøpte Ninja Gaiden nytt på elkjøp på fredag, og det fungerte uten noen problemer... :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.