Age of Conan

#2
Ja, ser pent ut. Worldbuilderen er forøvrig meget flink.
 
#3
Heilige Maria!

jeg tror faktisk jeg har undervurdert FunCom litt for mye gjennom årene.
Dette virket faktisk veldig lovende.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Ja se så pent alt sammen er!
*løpe bort til første krabbe man ser og trykke F7*
*kamp starter av seg selv*
*trykke litt 1 for et litt hardere angrep og 2 for å heale seg selv*
Hurra!
 
#5
Jeg synes Funcom burde vær litt mer forsiktig med å bruke ordet "groundbreaking". Det skaper bare høye forventninger som jeg har liten tro på at de klarer å holde. Spesielt kampene, de så ganske kjedelige ut. Jeg har riktignok ikke fulgt så godt med på dette spillet men, de burde likevell passe seg.
 
#6
Jøss, ENDA et mmorpg. Denne gangen får du til og med lov til å kjede deg alene i 20 timer før du kan få lov til å kjede deg online.

Høres ut som en ekstravagant spillopplevelse.

Ja, og det Lodin sa.
 
#8
Hvis du bruker 20 timer på å levle opp til level 20, så ...
[/b]
Jeg bare ser det som står på gamespot jeg:
Unlike other massively multiplayer games, Age of Conan will start out with a 20-hour single-player role-playing game that will actually let you create a specialized character after changing professions twice (once at a character level of five and again at the end of the adventure, when your character level advances to 20)[/b]
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#9
Ja, deres komplett naive syn MMORPG stemmer sikkert med dette spillet også :rulleøyne:

Det er ikke ukjent at MMORPG krever en viss investering av tid før spillets litt dypere dimensjoner åpenbarer seg. Jeg tar gjerne World of warcraft som eksempel siden jeg vil påstå at jeg har en viss erfaring å rutte med ettersom jeg har spilt det spillet ganske så aktivt siden det kom ut. Hvis du tror det spillet er identisk i end game med å gå å samle ulvepoter til en eller annen trist vakt i startbyen, tar du rimelig heftig feil. Hvis du tror det handler om å annen hver gang trykke på "kraftigere angrep" og "heal" tar du kraftig feil. MMORPG handler om teamplay, og det teamplayet skal fungere ganske så sofistikert etterhvert som man kommer lenger og lenger inn i spillet. Forskjellige klasser skal utfylle hverandre riktig, man må forstå bossens handlingsmønstre og hvordan du mest effektiv kan jobbe rundt det, man må kunne utnytte terrenget og man må kunne utnytte sin karakters ferdigheter til det ytterste. Bare for å ha et eksempel så sjekk denne taktikken og du vil oppdage at den simplifiseringen mange her gjør av MMORPG er helt på jordet (det finnes taktikker som er langt verre enn den der), det vil være mer korrekt å si at MMORPG er mer kompliserte og "dype" enn de fleste andre spill, det bare tar litt tid før man kommer ditt.
 
#10
Pyro, de kampene du sikter til er over 3 måneder gamle. De har laget nytt/bedre nå. Det samme er det også med de hestene du kunne se løpe.
 
#11
Hvis du tror det spillet er identisk i end game med å gå å samle ulvepoter til en eller annen trist vakt i startbyen, tar du rimelig heftig feil. Hvis du tror det handler om å annen hver gang trykke på "kraftigere angrep" og "heal" tar du kraftig feil. MMORPG handler om teamplay, og det teamplayet skal fungere ganske så sofistikert etterhvert som man kommer lenger og lenger inn i spillet. Forskjellige klasser skal utfylle hverandre riktig, man må forstå bossens handlingsmønstre og hvordan du mest effektiv kan jobbe rundt det, man må kunne utnytte terrenget og man må kunne utnytte sin karakters ferdigheter til det ytterste. Bare for å ha et eksempel så sjekk denne taktikken og du vil oppdage at den simplifiseringen mange her gjør av MMORPG er helt på jordet (det finnes taktikker som er langt verre enn den der), det vil være mer korrekt å si at MMORPG er mer kompliserte og "dype" enn de fleste andre spill, det bare tar litt tid før man kommer ditt.
[/b]
Det samme kan jo stort sett sies om mange sjangre som for eksempel FPS-, strategi-, vanlige og taktikk RPG-spill. Greit, kanskje ikke like massivt teamplay, men taktikkgrunnlaget og dybden er stort sett det samme, så noe veldig spesielt er ikke akkurat MMORPG-spill på de punktene. Men ja da, det er ikke så enkelt og uten ferdighetsnivåer som mange skal ha det til.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#12
Ser fryktelig pent ut, jeg besøkte faktisk funcom sin nettside igår.
Så det klippet og ble mektig imponert.
 
#13
FunCom er undervurdert etter min mening. Både AO og den lengste reisen er spill som bør nytes.
Ser på Conan nå, tror jeg skal signe opp til beta hvis den ikke har startet allerede.