Al Pacino er med i Scarface-spillet!

Halky

Veteran bruker ;)
#1
I en ikke helt uventet pressemelding fra Vivendi Universal Games, meddeler man at Al Pacino og mange av de andre skuespillerne fra den klassiske filmen Scarface (1983, som i seg selv var en remake av den opprinnelige filmen fra 1932) gjentar deres roller i spillet Scarface. Spillet kommer til å utforske det tenkbare scenario for hva som ville ha skjedd hvis Al Pacinos figur Tony Montana hadde overlevd. Blant de øvrige deltagende skuespillere som låner deres utseende og stemmer til spillet er bl.a. Michael Rappaport, James Woods, Miguel Sandoval, Steven Bauer og Robert Loggia samt komikerne Jay Mohr og Cheech Marin. Scarface utvikles av Radical Entertainment (Simpsons Hit & Run) og spillet vil komme ut til PC, Playstation 2 og Xbox i slutten av året.


Og litt annen info som er ganske så lik den forige infoen over her :p


Det blir gangsterhøst for spillinteresserte i år. Ikke bare skal filmen «Gudfaren» spillmatiseres - «Scarface», som også «Grand Theft Auto: Vice City» var sterkt inspirert av, er også på vei til PC, PS2 og Xbox. I spillet «Scarface: The World is Yours» (som vi håper er en arbeidstittel, noe så døllt...) ikler du deg rollen som Tony Montana og følger ham mens han brøyter seg vei gjennom Miamis kriminelle verden. Ifølge en pressemelding starter spillet der filmen slutter.

Al Pacino himself har lånt bort sitt utseende til rollen også i spillet, men har ikke gått med på å spille inn ny dialog. Det har derimot Steven Bauer og Robert Loggia (som spilte henholdsvis Manny Ray og Frank Lopez) gjort, og de får følge av kjente skuespillere som Jay Mohr, Cheech Marin, James Woods, Miguel Sandoval, Robert Davi, Michael Rappaport og Michael York.

Kilde: GameReactor
og VG's Spillblog

Og her kommer noen bilde fra spillet






Selv så ser ikke grafikken så innmari bra ut, så jeg håper de bildene er fra PS2 versjonen ;) Og ikke fra PC versjonen.

Og denne spillhøsten kan bli bra, med tanke på dette Scarface spillet, men også med tanke på det kommende The Godfather spillet ;)

Så hva syns dere om dette, og tror dere det kan bli bra?

Her er foresten hjemmesiden til spillet også: Scarface The Game!

Og her er en trailer til spillet ;)
Link
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Jeg tviler på at dette blir noe tess. At Al Pacino er med i spillet betyr ca. ikke en dritt, og bildene så fascinerende kjedelige ut. Som sagt, tviler på at det blir noe spesielt.
 
#4
Først: Hvor er svarknappen? Måtte quote Ronin for å få svart. :ehm...:

Uansett, jeg tipper at Scarface-spiller kommer til å bli en flopp sånn som Driver 3. Hvis man vil leke gangster i Miami, hvorfor ikke bare spille GTA: Vice City?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Vel Driver 3 ble da ikke en flopp, det solgte jo bra etter det jeg husker og ha lest. Og dessuten så er man purk i Driver 3 :p Og GTA:VC er jo bare en fantasy by og ikke Miami. Selv håper jeg spillet blir bra ;) Men har seff mine tvil siden det film som ska bli til spill osv... Selv om spillet ska fortsette der filmen sluttet.
 
#8
Syns det her, pluss Gudfaren-spillet er bare teit. De bruker navnet på noen sykt bra og kjente filmer, og bruker karakterene fra filmen, men selve spillet har ingenting å tilføye noen av filmene, det er jeg sikker på. Historien kan ikke nærme seg den i filmene, det blir nok bare å løpe rundt i noen omgivelser fra filmen og skyte folk. Gudfaren-spillet ser brukbart ut, spillmessig, men syns de heller kunne tatt seg bryet med å lage sin egen historie og egne karakterer. Man skal ikke tukle med gamle, gode filmer sånn som det der. Heller ikke nye, gode. Hva skjer med å være litt orginal?

Det at Coppola gikk ut og sa det han gjorde om Gudfaren-spillet beviser litt av poenget mitt.
 
#10
Al Pacino gadd ikke legge til nye stemmer, ergo: Al Pacino er ikke med i spillet. Gid.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Vel jo han ska jo spille inn nye stemmer, han er nødt til det. Siden filmen ska handle om at han overlevde filmens slutt :p Og den filmen er bare en teaser og ikke en trailer ;)
 
#12
Du leste kanskje ikke ditt eget innlegg ...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#13
Jeje, my wrong :p Men håper seff han går med på det, etter vært. Det er jo liksom ikke Scarface uten stemmen til Mr Pacino :p