Aleks' selgeemne

#21
SITAT(Yetipants @ 28.06.2006, 15.26) 11907
Jeg har Resident Evil: Deadly Silence. Interessert?
[/b]
I bytte mot Animal Crossing..eller eventuelt noe av de andre tingene, eller vil du bare selge det?

Opprinnelig skrevet av Nicholas

Hmm, jeg har en idé. Om Yeti gir deg Resi Evil, Aleksander, og du gir meg Animal Crossing, så kan jeg gi Yeti ... en klem? Jeg har nemlig ikke noen av spillene du har lyst på, tror jeg.
And we have a deal! :D

Neida..tror ikke Yeti hadde gitt vekk spillet sitt for en klem, men du har sikkert noe jeg har lyst på var bare det jeg kom på i farten du så der. Har du en liste ellerns?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Aleks: Sender du Animal Crossing til Nicholas, så sender jeg deg Resident Evil? Det har blitt inngått en gentleman's agreement her, serru. :)
 
#28
SITAT(Yetipants @ 28.06.2006, 19.12) 11941
Aleks: Sender du Animal Crossing til Nicholas, så sender jeg deg Resident Evil? Det har blitt inngått en gentleman's agreement her, serru. :)
[/b]
We have a deal. Men som sagt så drar jeg på ferie hvor jeg ikke har tilgang til PC og Post i to uker. Greit om jeg sender dere begge en PM når jeg kommer tilbake?
Isåfall så er det i boks :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Du vil ikke at spillet skal ligge i postkassa di når du kommer hjem fra ferie, altså? :p
 
#30
SITAT(Yetipants @ 28.06.2006, 19.15) 11944
Du vil ikke at spillet skal ligge i postkassa di når du kommer hjem fra ferie, altså? :p
[/b]
Hadde jeg fått bestemme så hadde det vært ok. Problemet er jo bare at foreldrene mine aldri hadde tillat noe sånn -.-'.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Heter foreldrene dine Adolf og Eva?
I kid, I kid... :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Jada, shure thang. Er ikke jeg som må vente i ukesvis på spillet mitt. XD
 
#36
Bring up my post - BUMP
Få opp min post - FOMP



FOMP

Er fremdeles masse mer å bytte til seg/kjøpe!
Har lagt til et par ting, og du over; nei, takk :(

Er forsåvidt mest interessert i PSP spill for tiden.