Aliens vs Predator [PC PS3 360]

Lodin

Der Waaaah
#21
Do eeet.
Mitt hovedproblem med demoen var den ræva matchmakinga og siden det blir fiksa (100% sikker på at det er en backlash av alt dramaet rundt MW2) så irriteringser jeg meg bare over at kun to spillere kan være predator per match.
Men men, på den annen side har ikke de en egen knapp for å hvese så aliens vinner igjen. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Predatorer hveser ikke, de tar opp det siste du sier rett før du dauer. Kan ikke se for meg at det er særlig nyttig eller praktisk gjennomførbart i spillutgaven. :p

Første anmeldelse. Det er dog Game Informer og de er en av disse gratisblekkene man bare plukker med seg for å titte på fine bilder når man driter så...


De fortjener pluss for å klage over at Marinesene må bruke motion tracker. :D
 
#25
Holder på med ekstremt treg matchmaking nå. Har lave forventninger, men jeg elsket AvP2.

Vel, det var definitivt bedre enn jeg trodde. Skal nok ha dette. Eneste problemene jeg hadde var noen små balanseproblemer (Predator eier alle, aliens suger generelt) og X-angrepet funker rett og slett ikke. Dessuten hadde jeg likt muligheten til å sikte bedre med Marines ved å holde inn L, men det behøves vel egentlig ikke ettersom Auto Aim tydeligvis er skrudd opp til max.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#26
Du kan sikte med høyre museknapp på sniperrifla. Den kan se gjennom vegger på samme måte som aliensene også.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Wellp, de så som så anmeldelsene der ut kombinert med at det ikke er dedikerte servere (påstås at det skal komme snart til tross for at spillet er sluppet i USAnia) gjør at jeg driter i det. Anmeldelsene tilsier at det er like greit å vente til det havner på salg hos Steam om en fire måneders tid. =/
 
#28
Selv er jeg veldig usikker på om jeg skal ha det, hørte at campaignene lett kunne rundes på ca 4 timers tid... Til sammen. Jeg er rimelig sikker på at campaignene helt sikkert er utrolig middelmådige og, så jeg hadde i grunn betalt 599,- bare for multiplayer (som visstnok skal være litt tynn den og). Får håpe det selger dårlig og fort blir billig.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#29
Er allerede billig på pese da. Ikke så fælt mye å miste på £18 fra play eller zavvi.
 
#30
Har dessverre ikke god nok PC, men det hadde vært førstevalget grunnet kontroller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Veit dere hva dere heller burde gjøre? Kjøpe Aliens vs. Predator Classic. Tre euro, fet enspillerdel og flerspiller som fortsatt burde være verdt fem sure sild. Ja, og dedicated servers. ^^
 
#32
Nei, grøss, så grusom grafikk. Da blir det heller det nyeste ass.
YEAH RIGHT, skal kjøpe dette.
 

oma

Village Drunk
#33
"Alien Versus Predator Classic 2000 has been updated to run on modern PCs and laptops using DirectX 9.0c and includes support for Xbox 360 Controller for Windows, however, it does not currently support multi-player."

Ikke noe multiplayer?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
De fiksa det i forrige uke, get with the program. ^^

Ser ut som om jeg huska feil hva angår dedicated servers da:

Steam skrev:
Multiplayer Features
Integrated with Steam Overlay
Uses Steam name
Host/Join games via bare-bones in-game lobby browser
Can invite and join friends and others via the Steam overlay
Game attempts host migration
Dedicated servers are not supported or planned